//
کدخبر: ۳۲۲۲۲۳ //

همت خادمیاران کرمانشاه در مقابله با پیک پنجم کرونا

با تشدید موج پنجم کرونا خادمیاران و کانون خدمت رضوی استان کرمانشاه تدابیر گوناگونی را برای ارائه خدمت به هم استانی های گرفتار کرونا به اجرا گذاشته اند.

همت خادمیاران کرمانشاه در مقابله با پیک پنجم کرونا
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محمد جعفر امامیان دبیر کانونهای خدمت رضوی با اشاره به خدمات ارائه شده در قالب کانونهای خدمت رضوی گفت: به منظور تحقق بند ۸ ماده ای تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر بسیج همه ظرفیتهای خادمیاری و کانونهای خدمت رضوی برای مقابله با پیک پنجم کرونا، از توان و ظرفیت همه خادمیاران مشارکت خیرین و همراهی مردم در این جهت بهره برداری شد است.

وی با برشمردن محورهای تعریف شده برای خدمت رسانی در استان گفت: تهیه کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز برای استفاده بیمارستانها و مراکز درمانی و نیز امانت دادن به بیماران بستری در منزل به همت خادمیاران در دستور کار قرار گرفت.

امامیان افزود: تعدادی ماسک بین نیازمندان در حاشیه شهر و نیز تهیه تجهیزات بیمارستانی توسط خادمیاران رضوی و جمعی از نیکو کاران تهیه شده و در اختیار گروههای هدف در سراسر استان قرار گرفت.

دبیر کانونهای خدمت رضوی به دیگر محورهای خدمات اشاره کرد و ادامه داد: تهیه آبمیوه طبیعی برای بیماران کرونایی بستری در منزل و بیمارستانها همچنین کادر درمان یکی دیگر از اقدامات خواهد بود، نیروهای خادمیاری در خدمتی تحت عنوان "همیار درمان" با انجام امور روزمره بیماران با هماهنگی بیمارستانها برای یاری به کادر درمان و کاستن از فشار کاری اعزام خواهند شد.

امامیان تهیه و توزیع بسته های جزئی و کلی معیشتی با رعایت کرامت افراد، کمک به تغسیل و تدفین بیماران درگذشته در اثر ویروس کرونا ، فاز جدید طرح " آقا حساب کرد" برای حمایت از اقشار کم بضاعت و پرداخت بدهی محرومین و خانواده های مبتلای کرونا نزد فروشگاهها و مغازه های محل را شماری از انواع خدمات در قالب طرح مدافعین سلامت ۲ عنوان کرد.

وی در پایان از کمک رسانی به بیماران کرونایی در پیک پنجم کرونا ابراز امیدواری نمود و افزود: از خادمیاران رضوی، همه مردم نوع دوست، خیرین و گروههای جهادی میخواهیم با اتحاد و تجمیع خدمت رسانی به بیماران کرونای با نیابت از امام مهربانی ها گامی موثر در این موقعیت حساس برداریم.

گفتنی ست علاقمندان می توانند کمکهای خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۸۴۴۰۶۱ با شناسه واریز ۲۲۰۰۱۶۱۰۴ به نام درآمد و هزینه آستان قدس واریز نمایند، همچنین برای کمک های غیر نقدی در زمینه تجهیزات بیمارستانی با شماره ۰۹۹۴۰۵۸۴۰۱۱ و جهت مشارکت در تغسیل و تدفین و خدمات جهادی با شماره ۰۹۱۰۹۳۲۶۸۱۸ تماس حاصل فرمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۲۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان