//
کدخبر: ۳۲۰۷۹۲ //
رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه:

خط تلفنی مشاوره رایگان در کانون وکلا کرمانشاه راه اندازی شد/کرمانشاه پیشرو در واکسیناسیون وکلا

رئیس کانون وکلا کرمانشاه از راه اندازی خط تلفنی مشاوره رایگان در این مرکزخبر داد.

خط تلفنی مشاوره رایگان در کانون وکلا کرمانشاه راه اندازی شد/کرمانشاه پیشرو در واکسیناسیون وکلا
به گزارش فرتاک نیوز،

بهروز رستمی رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در نشست خبری که امروز (۲۳ مرداد ماه) به مناسبت تجلیل از خبرنگاران برگزار شد اظهار کرد: پیش از این روزهای دوشنبه هر هفته اعضای کمیته معاضدت خدمات مشاوره‌ای رایگانی را به عموم مردم ارائه می‌دادند که از امروز و با راه‌اندازی خط مشاوره تلفنی علاوه بر خدمات حضوری افراد می‌توانند بدون حضور در کانون وکلا روزهای زوج از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر با شماره گیری تلفن ۰۸۳۳۸۴۶۱۴۴۴ مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایند.

وی در ادامه با اشاره به واکسیناسیون وکلای دادگستری نیز گفت: با پیگیری رئیس کل دادگستری استان و معاون مالی و پشتیبانی همچنین همکاری دانشگاه علوم پزشکی، وکلای دادگستری کرمانشاه به عنوان پیشروترین استان کشور واکسینه شدند.

رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در ادامه افزود: اداره معاضدت کانون وکلا به عنوان بخش تاثیرگذار در کانون وکلا از دی ماه سال گذشته با آغاز به کار اعضای هیئت مدیره جدید تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ برای حدود ۵۰ پرونده وکیل معاضدتی معرفی نموده است.

رستمی‌همچنین تعداد وکلای تسخیری معرفی شده از سوی اداره معاضدت کانون وکلا دادگستری را ۵۰۰ نفر اعلام کرد و بیان داشت:طی این مدت برای ۳۰ پرونده هم وکیل اتفاقی معرفی شده است.

وی در ادامه تعداد مشاوره‌های رایگان انجام شده در محل کانون وکلای دادگستری را ۳۵۰ فقره و مشاوره‌های انجام گرفته در دادگستری را ۳۵۰۰ فقره عنوان کرد.

رستمی  در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به آیین نامه مصوب قوه قضاییه نیز گفت: موضع کانون های وکلا بر این است که این آیین نامه خلاف قانون است و آن را اجرا نخواهیم کرد مگر اصلاح شود.

ایشان تصریح کرد:ما به عنوان وکیل و به عنوان کسی که قسم خورده‌ایم پاسدار حریم و حرمت قانون باشیم می‌دانیم که قانون مقدمه وجود حاکمیت خوب است و برای رسیدن به حکمرانی مطلوب در یک جامعه نیاز به حاکمیت قانون است ولی مرجع پیشنهاد آیین نامه کانون وکلای دادگستری است و مرجع تایید این آیین نامه هم وزیر دادگستری بنابراین این صلاحیت مربوط به وزیر دادگستری است نه رئیس قوه قضاییه.

رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد:کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در زمینه فراگیری‌حقوق شهروندی نیز تاکنون حدود ۲۰ جلسه تشکیل داده و در این جلسات مردم را با حقوق خود آشنا نموده، همچنین در شبکه های اجتماعی نیز برنامه هایی بصورت زنده برگزار شده است.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۷۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان