//
کدخبر: ۳۲۰۵۸۲ //

همایش شیرخوارگان حسینی در فضای باز ۶ بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز آستان مبارک شش امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.

همایش شیرخوارگان حسینی در فضای باز ۶ بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام محمد صالحی گفت: امسال ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز حرم مطهر امامزاده احمد(ع)  سنقروکلیایی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش از ساعت ۹ صبح فردا (۲۲ مرداد) مصادف با اولین جمعه ماه محرم آغاز خواهد شد و برنامه نیز از شبکه استانی زاگرس پخش زنده می شود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه گفت: همایش شیرخوارگان حسینی همچنین در فضای باز پنج بقعه و امامزاده دیگر شامل امامزاده باقر بیستون، امامزاده سیدجمال الدین فش، امامزاده ابراهیم کنگاور، امامزاده مهدی هرسین و بقعه احمد ابن اسحاق سرپل برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به توصیه های کادر درمان مبنی بر ضرورت در خانه ماندن برای کمک به قطع شدن زنجیره انتقال بیماری کرونا، از مادران خواست تا در خانه های خود دست توسل به ضریح گهواره حضرت علی اصغر(ع) زده و دعا کنند خداوند به خاطر شیرخواره‌ها جهان را از ناامنی نجات دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان