//
کدخبر: ۳۲۰۴۷۵ //
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا:

خبرنگاران پاسدار مرزهای شعور و عقیده هستند

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا خبرنگاران را پاسدار مرزهای شعور و عقیده دانست و گفت: با اطلاع رسانی دقیق و صادقانه جامعه به سمت پیشرفت سوق داده خواهد شد.

خبرنگاران پاسدار مرزهای شعور و عقیده هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری‌ فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار امروز (۲۰ مرداد ماه) برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری در ابتدای این مراسم با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله حسین(ع) و یاران وفادارش همچنین تبریک روز خبرنگار اظهار کرد:خبرنگاری شغلی حساس و پرمشغله است که هر کسی توانایی و شایستگی ورود به این شغل را ندارد.

وی افزود:خبرنگاران نقش بصیرت افزایی را در جامعه برعهده دارند و پاسدار مرزهای شعور و عقیده هستند که با اطلاع رسانی دقیق و صادقانه جامعه را به سمت پیشرفت سوق خواهند داد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب اسلامی گفت: اگر چه امروز جنگ فیزیکی نداریم ولی ظالمانه‌ترین تحریم ها را تجربه کردیم و به حرمت و برکت خون شهدا هیچ کدام از این تحریم ها نتوانست خللی در نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند که اگر این تحریم ها بر علیه آمریکا انجام می گردید کمتر از یکسال دوام نمی آورد و از هم پاشیده می‌شد.

امیر طاهری در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به خدمات ارتش در بحران ها تصریح کرد: ارتش همواره در تمامی مشکلات و بحران ها در کنار مردم حضور داشته است.

وی افزود:هرچند گاها این فداکاریها و رشادت‌ها از طریق‌ رسانه‌ها منتشر شده است ولی به نقش ارتش در همه بحران ها پرداخته نشده و در این زمینه از خبرنگاران توقع داریم تلاش و دلاور مردیهای ارتشیان را بیشتر به تصویر بکشند تا غیور مردانی همچون شهید ادبیان که در عملیات بازی دراز با یک گردان چندین لشکر دشمن را متوقف کرد به مردم معرفی شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دلاورمردان ما در ارتش جمهوری اسلامی برای دفاع از این آب و خاک آمادگی کامل را دارند و در هر شرایطی اجازه نخواهند داد دشمن به خاک کشورمان تعرض نماید.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام بیژن سلیمانی ریاست عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای غرب نیز از خبرنگاری به عنوان شغلی سخت، تخصصی و پر زحمت یاد کرد و افزود: سرعت،دقت و صحت سه اصل اساسی در این حرفه است که خبرنگاران موفق، این سه اصل را رعایت می‌کنند.

وی گفت:خبرنگاران با ژرف نگری و دقت بالا مسائل را دنبال می‌کنند و کسانی می‌توانند اثر گذار باشند که خبر را درست منتقل نمایند.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه غرب در ادامه با اشاره به واقعه کربلا و نقش حضرت زینب(س)به عنوان روایت گر واقعه کربلا نیز گفت: اگر حضرت زینب(س) نبود اخبار آنگونه که هست به سمع مردم نمی‌رسید، همواره حق را بگویید و از هیچ چیز نهراسید.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر در جلسه تجلیل شد.

photo_2021-08-11_12-25-26

photo_2021-08-11_12-25-28

photo_2021-08-11_12-26-45

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۴۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان