//
کدخبر: ۲۹۴۸۸۸ //
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا :

خون سردار دلها قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید/خون سردار سلیمانی موتور محرکه خیزش تمام مستضعفان و آزادگان دنیا خواهد بود

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا گفت:خون پربرکت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

 خون سردار دلها قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید/خون سردار سلیمانی موتور محرکه خیزش تمام مستضعفان و آزادگان دنیا خواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت دهه بصیرت با اصحاب رسانه امروز (۱۶ دی ماه) برگزار شد.

ظهور انقلاب اسلامی پدیده ای بی نظیر در جهت مبارزه با ایادی شرق و غرب بود

امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه غرب نزاجا در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و درگذشت آیت الله مصباح یزدی همچنین شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ظهور پر برکت انقلاب اسلامی را پدیده ای بی نظیر در جهت مبارزه با ایادی شرق و غرب عنوان کرد و اظهار داشت: نا آرامی ها و توطئه هایی که ایادی داخلی استکبار جهانی ایجاد کردند توسط مردان انقلابی در ارتش، سپاه، بسیج مردمی و یگان های پشتیبانی از جمله هوانیروز و نیروی هوایی یکی پس از دیگری نقش برآب شد.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش افزود : دشمن در حوزه اغتشاشات داخلی هم اقداماتی انجام داد ولی نتوانست حریف نظام جمهوری اسلامی شود و جنگ تمام عیاری را به صورت محاصره اقتصادی و جنگ سخت با رژیم بعث را به ما تحمیل کرد اما در دوران هشت سال دفاع هم مردان و فرماندهان بزرگی از جمعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همچون سپهبد شهید صیاد شیرازی، شهید همت،شهید آبشناسان،شهید ستاری،شهید باکری و دیگر شهدای نیروهای مسلح جان خود را فدا کردند و به مقابله با دشمن پرداختند.

انقلاب ما انقلابی جهان شمول بود و داعیه رها سازی ملت مستضعف جهان را در دستور کار خود قرار داده است

امیر آریانفر تصریح کرد: دشمن به خاطر چپاول و غارت ثروت خدادادی ملل مسلمان در جغرافیای خاورمیانه بعد از جنگ جهانی دوم استیلای خود را گسترش داده و به عناوین مختلف با عهد نامه های نگین در این جوامع ورود کرد ولی با حاکم شدن گفتمان انقلاب اسلامی و با توجه به اینکه انقلاب ما انقلابی جهان شمولی بود و داعیه رها سازی ملت مستضعف جهان را در دستور کار خود قرار داده بود به مقابله با این دشمنان و حضور آنها در منطقه پرداخت.

photo_2021-01-05_09-06-10

سپهبد شهید قاسم سلیمانی پرورش یافته دانشگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود

ایشان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) که جنگ را دانشگاه میدانست گفت: در این دانشگاه مردان بزرگی همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی پرورش یافتند که فرماندهی، توانمندی، رشادت، جسارت،شهامت و جوانمردیش در دوران هشت سال دفاع مقدس زبانزد خاص و عام شد و در واقع سپهبد شهید قاسم سلیمانی پرورش یافته دانشگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

 فرمانده قرارگاه غرب ارتش یاد آور شد: شخصیت بارز سردار سلیمانی و ویژگی های  منحصر به فرد او، استراتژی فوق العاده و دیپلماسی برجسته اش، همچنین دلبستگی به اهل بیت عصمت و طهارت و تفکر راهبردی وی سبب نقش بر آب کردن توطئه ها در منطقه و باعث نزدیک شدن این سردار غیور به مرز شهادت شد.

سردار سلیمانی با بکارگیری نیروهای مخلص در جبهه مقاومت عملیات های موفقی را هدایت و رهبری کرد که کار بزرگی بود

امیر آریانفر افزود : استکبار برنامه ریزی کرده بود و آمده بود تا سال ۲۰۵۰ در عراق بماند سردار سلیمانی با بکارگیری نیروهای مخلص، مومن و فدایی جبهه مقاومت در جغرافیای سرزمین کشورهای شیعه توانست فاطمیون در افغانستان، زینبیون در پاکستان، حیدریون در عراق، حزب الله و نیروهای الوطنی سوریه و نیروی هوایی جمهوری اسلامی را در عملیات های موفق که ترکیبی از ملیت های مختلف بود هدایت و رهبری کند که کار بزرگی بود.

 سیطره جبهه مقاومت در کشور عراق ،سوریه و یمن به نفع جبهه مقامت رقم خورده است

 وی بیان داشت: با رشادت‌ها و راهبردهای این سردار شجاع، هم اکنون سیطره جبهه مقاومت در کشور عراق ،سوریه و یمن به نفع جبهه مقامت رقم خورده وشاهد پیروزی مکرر نیروها در این جبهه هستیم.

ارتش ما به وسعت جغرافیای کشورهای جبهه مقاومت است

امیر آریانفر افزود: ارتش ما فقط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه به وسعت جغرافیای کشورهای جبهه مقاومت است و‌ مردم این مناطق به واسطه خون این شهید والامقام  دلبستگی خاصی به نظام جمهوری اسلامی دارند و جز ارتش ما محسوب می شوند.

photo_2021-01-05_09-06-00 (2)

یکی از هدفهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خارج کردن نیروهای نظامی استکبار از منطقه است

فرمانده ارشد قرارگاه منطقه ای غرب ارتش یکی از هدفهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خارج کردن نیروهای نظامی استکبار از منطقه دانست و گفت: هم اکنون در بعضی از جغرافیای کشورهای مقاومت موفق بوده ایم و به این هدف رسیده ایم.

خون پر برکت این شهید والامقام قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید

امیر آریانفر در ادامه با اشاره به بیانات مقام عظمی ولایت که سردار سلیمانی را به عنوان‌ مکتب ببینید خاطر نشان کرد: مکتب مجموعه ای از ایدئولوژی و تفکرات انسان است  و نبوغ سیاسی، اجتماعی، استراتژی و سجایای اخلاقی این شهید بزرگوار به تعبیر مقام معظم رهبری ویژگی های یک مکتب را دارد که باید از این ویژگی ها به عنوان یک قهرمان در جهان اسلام بهره مند شد و خون پر برکت این شهید والامقام قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موتور محرکه خیزش تمام مستضعفان و آزادگان دنیا خواهد بود

امیر آریانفر اضافه کرد:خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موتور محرکه خیزش تمام مستضعفان و آزادگان دنیا خواهد بود و امیدواریم بتوانیم راه این شهید و همه شهدا را‌ در جهت رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی ادامه دهیم.

ایشان در پایان با اشاره به برنامه های بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و دهه بصیرت نیز گفت: در این دهه برنامه های مختلفی از جمله مقاله نویسی، خواندن شعر ، محفل انس با قرآن همچنین مراسم سخنرانی و تشریح سیره سردار سلیمانی را با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در بین فرماندهان خواهیم داشت.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان