//
کدخبر: ۲۰۵۶۳۵ //
امیر آریانفر فرمانده قرارگاه غرب نزاجا:

خبرنگاران سرداران خط مقدم پیکار در جنگ روانی دشمن هستند

مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت شهیدمحمود صارمی و روز خبرنگار در قرارگاه منطقه ای غرب ارتش برگزار شد.

خبرنگاران سرداران خط مقدم پیکار در جنگ روانی دشمن هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت شهیدمحمود صارمی و روز خبرنگار با حضور امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه غرب ارتش و اصحاب رسانه در قرارگاه منطقه ای غرب ارتش برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه غرب ارتش اظهار داشت: خبرنگاران یکی از شاخص های ارزشی هر جامعه محسوب می شوند و حرفه خبرنگاری از مشاغل سخت و پر مخاطره است.

22

فرمانده قرارگاه غرب ارتش افزود: خبرنگاری کاری با بصیرت و عاشقانه است و خبرنگاران افرادی توانمند و هوشمند هستند که در دفاع از جامعه و ثبت اخبار رسالت خود را نسبت به مردم انجام می دهند.

وی در ادامه از خبرنگاران به عنوان عناصر و سرداران خط مقدم پیکار بر علیه عملیات های روانی دشمن نام برد و گفت:امروز با وجود هجمه های روانی دشمن خبرنگاران با انعکاس اخبار می توانند تاثیر گذار باشند.

امیر آریانفر تصریح کرد: رسالت خبرنگار رسالتی خطیر در برابر جامعه است و این رسالت زیبنده انسانهای با اخلاق و جسوری است که در رخدادها و حوادث به موقع حضور پیدا می کنند و می توانند در توسعه عدالت اجتماعی موثر باشند و خطایی را که در یک سازمان اتفاق می افتد را منعکس و در راستای عدالت محوری جامعه نقش آفرینی کنند.

وی در پایان از تمام کسانی که در انعکاس خبرها خصوصا اخبار مربوط به شهید ادبیان تلاش کردند تشکر کرد و گفت: شهید ادبیان از شهدای همطراز شهید صیاد شیرازی بود و مقام معظم رهبری بعد از شهادت از ایشان و شهید شیرودی به پاس جانفشانیشان قدردانی کردند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر در جمع تقدیر شد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۶۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان