//
کدخبر: ۳۱۹۳۷۳ //

واکسیناسیون ۳۰ هزار فرهنگی از امروز در کرمانشاه آغاز شد

در آیینی نمادین واکسیناسیون جامعه فرهنگیان بر علیه بیماری کووید ۱۹ از امروز در استان کرمانشاه آغاز شد.

واکسیناسیون ۳۰ هزار فرهنگی از امروز در کرمانشاه آغاز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین واکسیناسیون فرهنگیان استان کرمانشاه امروز (۱۰ مرداد ماه) با حضور معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز در آیینی نمادین اجرای واکسیناسیون همکاران فرهنگی انجام گرفت ولی در عمل این کار چند روزی است که در حال انجام  می‌باشد

وی افزود:بر اساس صحبت های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی ظرف مدت یک هفته کار واکسیناسیون حدود  ۳۰ هزار نفر از فرهنگیان مراکز دولتی و غیر دولتی استان انجام می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه همچین زمان تزریق دوز دوم این واکسن را نیمه اول شهریور ماه عنوان کرد و گفت: در این راستا غیر از معلمین مدارس دولتی وغیر دولتی، کلیه افرادی که با دانش آموزان و معلمین در ارتباط هستند اعم از رانندگان سرویس‌های مدارس، سرایه داران،‌و مسئولین اداری نیز واکسینه می شوند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: با اعلام نظر ستاد ملی کرونا،وزارت آموزش و پرورش و به تبع آن اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه آمادگی حضور معلمین و دانش‌آموزان در کلاسهای درس به صورت صد درصد حضوری، تشکیل کلاس در سامانه شاد، و نیمه حضوری رادر استان دارد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۳۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان