//
کدخبر: ۳۱۹۱۳۵ //

آغاز طرح واکسیناسیون فرهنگیان کردستان

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: افتتاحیه طرح واکسیناسیون فرهنگیان استان به منظور ایجاد ایمنی بین فرهنگیان و معلمان بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

آغاز طرح واکسیناسیون فرهنگیان کردستان
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم قادری امروز جمعه (۸مردا ماه) در حاشیه مراسم افتتاح طرح واکسیناسیون فرهنگیان استان کردستان، وضعیت ویروس کرونا را در پیک پنجم خطرناک عنوان و اظهار کرد: انتظار می‌رود با توجه به اهمیت واکسیناسیون در کنترل و مهار بیماری، فرهنگیان استان از این ظرفیت و سهمیه برای واکسینه شدن استقبال کنند.

قادری لازمه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید را واکسیناسیون و اطمینان از ایمنی نیروی انسانی برشمرد و افزود: فرهنگیان واجد شرایط مشمول دریافت واکسن برای مقابله با بیماری کرونا می‌شوند.

وی با بیان اینکه طرح واکسیناسیون به منظور کاهش دغدغه فرهنگیان برای شروع سال تحصیلی در اولویت قرارگرفته است، عنوان کرد: مراکز تجمیعی ویژه‌ای توسط آموزش و پرورش برای واکسیناسیون فرهنگیان معلمان استان در نظر گرفته شده است که آماده اجرای طرح هستند.

این مقام مسئول  با بیان اینکه  واکسیناسیون فرهنگیان استان از روز شنبه هفته آینده با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و با راه اندازی مراکز تجمیعی توسط آموزش و پرورش به صورت گسترده شروع می شود،  ادامه داد: تزریق نوبت اول واکسیناسیون فرهنگیان تا ۲۵ مردادماه در این استان ادامه دارد و تزریق دز دوم واکسن نیز تا نیمه اول شهریورماه انجام می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان