//
کدخبر: ۳۱۸۴۱۸ //

دزد خانه های قمی ها زن بود مرد از آب درآمد

یک زن چادری که در قم همه را فریب داده بود مرد از آب درآمد.

دزد خانه های قمی ها زن بود مرد از آب درآمد

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق منزل و کشف لوازم مسروقه به ارزش 280 میلیون تومان در قم خبر داد.

سرهنگ "بهادر اسماعیلی" اظهارداشت: در پی وقوع سرقت لوازم یک منزل 3 طبقه در قم، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: با بررسی دوربین های مداربسته محل سرقت مشخص شد فردی با چادر عربی در محل حاضر و پس از بازگشایی درب منزل از آنجا خارج و فردی مذکر با چهره ای ماسک زده نسبت به سرقت لوازم این منزل 3 طبقه و جابجایی لوازم با یک دستگاه تاکسی دربستی اقدام می کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در ادامه با تلاش های کارآگاهان پلیس آگاهی استان متهم کارمند 55 ساله شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

وی ادامه داد: نامبرده در تحقیقات پلیس اذعان داشت با یکی از افراد منزل ارتباط داشته و پس از جلب اطمینان وی توانسته کلید یدکی منزل شان بدست آورده و با همکاری آن از خالی بودن کلیه طبقات در زمان سرقت مطلع، لذا به قصد انتقام جویی ابتدا با پوشش زنانه مراجعه و با صحنه سازی نسبت به سرقت اقدام کرده است.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه توسط کارشناسان ارزش لوازم مسروقه 280 میلیون تومان اعلام شده است، تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان