//
کدخبر: ۳۱۸۳۶۳ //

تمام رقابت‌های ورزشی در کرمانشاه لغو شد

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از لغو تمام رقابت های ورزشی در کرمانشاه خبر داد.

تمام رقابت‌های ورزشی در کرمانشاه لغو شد
به گزارش فرتاک نیوز،

جلال عزیزی در گفت و گویی، بااشاره به تشدید شرایط کرونایی در استان، اظهارکرد: باتوجه به ورود استان به موج پنجم شیوع کرونا، بنا به درخواست ستاد مقابله با کرونای استان محدودیت هایی را برای انجام فعالیت های ورزشی ایجاد کرده ایم.

وی تصریح کرد: بر این اساس، تا اطلاع ثانوی برگزاری رقابت های ورزشی در تمام شهرستان های استان متوقف خواهد شد.

معاون ورزش و جوانان استان در تشریح وضعیت فعالیت رشته های ورزشی در این مدت هم گفت: باتوجه به اینکه چهار شهرستان کنگاور، گیلانغرب، صحنه و سنقر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند،تمام فعالیت های ورزشی به غیر از رشته هایی که جزو گروه یک هستند، در این شهرستان ها ممنوع است.

وی افزود: در این چهار شهرستان تنها رشته هایی که در فضای باز و انفرادی امکان انجام دارند، مانند تیراندازی، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیلرانی می توانند فعالیت  داشته باشند.

عزیزی اضافه کرد: در شهرستانهای کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، هرسین، پاوه و جوانرود نیز که در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند، تنها رشته های پربرخورد و فعالیت استخرها غیرفعال خواهد بود و رشته های گروه یک و رشته های گروه دو شامل بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز، بدنسازی و پرورش اندام، فوتبال، شمشیربازی، سه گانه، ورزش روستایی، والیبال و... مجاز به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار شهرستان ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر و قصرشیرین در شرایط زرد کرونایی هستند، گفت: در این چهار شهرستان تمام رشته های ورزشی و استخرها می توانند فعالیت داشته باشند.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در تمام شهرستانها رقابت های ورزشی به دلیل اینکه عوامل اجرایی زیادی دخیل در برگزاری آن هستند، ممنوع شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۳۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان