//
کدخبر: ۳۱۷۴۸۰ //

اژه‌ای: لزوم رسیدگی در اسرع وقت به پروژه‌های نیمه تمام

رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه باید به پروژه‌های نیمه تمام رسیدگی کند؛ همچنین رئیس سازمان بازرسی مساله کارخانه سیمان را از روز شنبه دنبال کند و پاسخ آن را همان روز به من بدهد.

اژه‌ای: لزوم رسیدگی در اسرع وقت به پروژه‌های نیمه تمام
به گزارش فرتاک نیوز،

عصر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در جلسه شورای اداری ایلام با بیان اینکه کار اداری دارای پیچیدگی است گفت: مردم از قوه قضاییه و دستگاه‌های اجرایی گله دارند و می‌گویند کار‌های ما در ادارات فوری انجام نمی‌شود و برای یک کار کوچک گاهی اوقات باید هفته‌ها وقت بگذاریم.

وی با بیان اینکه مردم از ما انتظار دارند کارهایشان زود انجام شود افزود: از رئیس کل دادگستری استان می‌خواهم در هر دادگستری یک نفر را جهت رسیدگی به کارهای عقب افتاده افراد برگزینند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه قوه قضاییه باید به پروژه‌های نیمه تمام رسیدگی کند گفت: رئیس سازمان بازرسی مساله کارخانه سیمان را از روز شنبه دنبال کند و پاسخ آن را همان روز به من بدهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای بیان داشت: در مورد اجرای احکام دادستانی و رئیس کل دادگستری بررسی‌هاییشان را انجام دهند و اگر احکامی اجرا نشده علت آن را بررسی و به مردم توضیح دهند.

وی دو ماموریت به معاون اول قوه قضاییه داد و گفت: دادخواست ایثارگران که در حال حاضر در دیوان عدالت اداری است پیگیری کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای افزود: همچنین رای ۵۵۳ که در دیوان عالی صادر، اما اجرا نشده است را پیگیری کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه بخش عمده‌ای از کنترل بازار و جلوگیری از گرانفروشی به عهده تعزیرات است گفت: مردم از ناحیه کسانی که برنامه ریزی یا نظارت صحیح نمی‌کنند تحت فشارند که بایستی به آن رسیدگی شود.

وی ادامه داد: دادستان کل کشور به سازمان تعزیرات کمک کند و چنانچه در این فضا کسی مرتکب جرم می‌شود و جنسی را احتکار می‌کند و یا جنسی را متقلبانه با قیمت بالاتر می‌فروشد، به آن ورود  کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۴۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان