//
کدخبر: ۳۱۵۹۹۲ //

وقف یک قطعه باغ گردو در تویسرکان

رئیس اداره اوقاف تویسرکان از وقف یک قطعه باغ گردو به متراژ 2 هزار و 159 متر مربع در جاده امامزاده کوه سرابی خبر داد .

وقف یک قطعه باغ گردو در تویسرکان
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی محمدظاهری امروز از اجرای مانور «سلامت در جوار بقاع متبرکه» با حضور اکیپ ۱۶ نفره بسیج جامعه پزشکی بیمارستان بعثت همدان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: طرح جهادی ویزیت و درمان رایگان نیازمندان در جوار بارگاه منور حضرت حبقوق نبی(ع) با همکاری بسیج جامعه پزشکی با اداره اوقاف تویسرکان هفته گذشته اجرا شد.

وی با اشاره به حضور پزشکان متخصص در حوزه اطفال، زنان، مغز و اعصاب، گوش، حلق و بینی و... در مانور سلامت در جوار بقاع متبرکه» افزود: ۲۷۰ نفر از افراد نیازمند که از قبل شناسایی شده بودند در این طرح جهادی ویزیت و درمان رایگان شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان به پرداخت مبلغی بالغ بر ۶ میلیون تومان هزینه دارو، حدود ۳ میلیون تومان هزینه آزمایشگاه افراد نیازمند ویزیت شده در طرح مانور سلامت اشاره کرد و گفت: همه هزینه‌های صرف شده در این طرح از محل درآمد و عواید موقوفات مرتبط شهرستان است.

وی از اجرای طرح جهادی ویزیت و درمان رایگان برای افراد نیازمند در روستای لامیان و روستاهای اطراف آن در آینده نزدیک با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان با اداره اوقاف و امور خیریه خبر داد.

محمدظاهری خدمات‌رسانی به افراد نیازمند کم‌توان در پرداخت هزینه‌های درمانی، ترویج فرهنگ وقف و ایجاد بستر مناسب برای مشارکت عمومی در بخش سلامت و کمک به نظام سلامت کشور را از اهداف اجرای طرح «مانور سلامت در جوار بقاع متبرکه» اعلام کرد.

وی در پایان سخنانش اولین وقف سال جاری در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان را متعلق به «حسین شمس الهی» دانست و گفت: هفته جاری آقای شمس‌الهی یک قطعه باغ گردو به متراژ ۲ هزار و ۱۵۹ متر مربع در جاده امامزاده کوه منطقه سرابی به نیت روضه سیدالشهدا وقف کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۹۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان