//
کدخبر: ۳۱۵۹۸۳ //
‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

آغاز طرح نظارت بر ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از پنجم تیرماه طرح کنترل ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر آغاز شده است.

آغاز طرح نظارت بر ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: اجرای همزمان طرح کنترل ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر با مشارکت راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه در جهت نظارت هر چه بیشتر بر تردد ناوگان عمومی حمل کالا و مسافر از پنجم تیرماه سالجاری آغاز شده است.

وی گفت: درطرح فوق کنترل‌ها در دو سطح کنترل در مبدا ( داخل مراکز عمده بار و پایانه های مسافر ) و کنترل در جاده ( پاسگاههای پلیس راه ، مجتمع های خدماتی ، پایانه های مرزی) با رعایت کامل جوانب ایمنی صورت خواهد گرفت.

کرمی افزود:از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۹ مورد نظارت و بازدید از ۹۶ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا و  ۳۰ مورد نظارت و بازدید از ۵۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافر انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ۱۵۶ مورد بازدید ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در گشت های دروازه ای خبر داد و گفت: ۱۰ مورد بازدید از مراکز معاینه فنی خودرو های سنگین نیز صورت گرفته است.

وی در پایان افزود:کنترل ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای مسافر شامل بازدید از دفاتر شرکتها، گیشه مرکزی فروش بلیط، سالن های انتظار و پایانه های حمل مسافر و رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی، تجهیزات ایمنی خودرو، اسناد و مدارک راننده و ناوگان نظارت صورت می گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۹۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان