//
کدخبر: ۳۱۵۴۹۵ //

زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کرمانشاه اعلام شد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه با اعلام زمان برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان، گفت: این مسابقات در شش منطقه استان کرمانشاه از ۲۴ تیرماه آغاز و تا پنجم مردادماه سال‌ جاری ادامه دارد.

زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کرمانشاه اعلام شد

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی با اعلام زمان برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان، اظهار کرد: این مسابقات در شش منطقه استان، به تفکیک منطقه یک شهرستان اسلام‌آباد غرب ۲۴ تیرماه، منطقه دو سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب، ۳۱ تیرماه، منطقه سوم شهرستان سنقر، دوم مردادماه، منطقه چهار شهرستان کنگاور، صحنه و هرسین، ۲۷ تیرماه، منطقه پنجم شهرستان‌های پاوه و اورامانات، پنجم مردادماه، منطقه ششم کرمانشاه، سوم و چهارم مردادماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات امسال تفاوتی که با ادوار گذشته دارد در زمینه داوری است، داورانی که در این مرحله از مسابقات داوری می‌کنند چه از مرحله شهرستانی تا کشوری، داورانی هستند که گواهی و مدرک دوره ساماندهی و ارتقای سازمان اوقاف و امورخیریه را دارا هستند.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیر کل اوقاف کرمانشاه با اشاره به منطقه بندی استان‌های همجوار در مرحله شهرستانی، گفت: سازمان اوقاف براساس گروه‌بندی، استان‌ها را به ۱۰ منطقه تقسیم کرده و ۱۰ استان یاد شده سرگروه و معین استان‌های دیگر هستند؛ بر این اساس استان کرمانشاه بر طبق تقسیم‌بندی یاد شده، معین استان‌های کردستان، همدان و ایلام خواهد بود و این استان‌ها مسابقات خود را با هماهنگی استان کرمانشاه برگزار می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: ۲۳۲۶ نخبه قرآنی در مسابقات مرحله شهرستانی برای ورود به مسابقات استانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت‌.

گفتنی است؛ مسابقات قرآن در مرحله استانی در کرمانشاه در بازه زمانی ۳۱ مردادماه تا پنجم شهریورماه برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۴۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان