//
کدخبر: ۳۱۵۳۶۸ //

۳۰۵ دستگاه ماینر استخراج رمز ارز در کرمانشاه کشف و جمع‌آوری شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خبرداد: 305 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز باهمکاری نیروی انتظامی و مراجع قضائی استان در شهرک صنعتی فرامان کشف و ضبط شد.

305 دستگاه ماینر استخراج رمز ارز در کرمانشاه کشف و جمع‌آوری شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به آغاز هفته صرفه جویی آب و برق، گفت: دستگاه‌ های غیرمجاز رمز ارز، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه‌ ارزان، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع برق وارد کرده و بخشی ازخاموشی‌ ناخواسته را سبب می‌شوند.

وی در همین راستا بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برای جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی، نظارت بر مناطق مشکوک و پرمصرف برق را تشدید کرده است و افراد سودجو به مقامات قضایی معرفی می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و تلاش بسیار ارزشمند دستگاه های امنیتی، پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضایی اعلام کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از 1000 دستگاه ماینر استخراج رمز ارز در استان کرمانشاه با کمک این دستگاه ها کشف و ضبط شده است.

مهندس مرآتی همکاری های مردم در شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها، یکی از بهترین گزینه های مقابله با این موضوع عنوان کرد و گفت: همشهریان کرمانشاهی در صورت رویت این مراکز استخراج غیرمجاز می توانند با شماره 121 تماس حاصل نمایند و در این راستا تا سقف 200 میلیون ریال پاداش دریافت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۳۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان