//
کدخبر: ۳۱۴۷۳۲ //
با انعقاد تفاهم نامه همکاری؛

خدمات شهرداری سمنان برون سپاری می شود

تفاهم نامه برون سپاری خدمات شهرداری سمنان بین شهرداری و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان برای اولین بار در استان مبادله شد .


خدمات شهرداری سمنان برون سپاری می شود

به گزارش فرتاک نیوز ، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان در آیین تبادل این تفاهم نامه گفت : در دوره پنجم مدیریت شهری ۱۱۰  خدمت شهروندی در حوزه های مختلف فضای سبز ، عمران ، فرهنگی و اجتماعی ، پسماند و دیگر موارد بصورت الکترونیکی تعریف و از طریق ۱۷ سامانه قابل ارائه به شهروندان است .

photo_2021-06-21_09-46-04

ناظم رضوی با اشاره به اینکه حوزه شهرسازی یکی از حوزه های پر رفت و آمد برای شهروندان است، بیان داشت: به منظور اجرایی نمودن مصوبه جلسه شماره ٢٠۵  شورای اسلامی شهر سمنان مبنی بر اجرایی نمودن برون سپاری خدمات شهرداری سمنان، از این پس بخشی از خدمات شهرداری به شهروندان برون سپاری خواهد شد، در این طرح علاوه بر خدمات حوزه شهرسازی، حوزه های درآمد، پرداخت عوارض، انجام استعلام ها، امور خدمات شهری، و...... در مراحل مختلف به تدریج  به بخش خصوصی سپرده خواهد شد.

photo_2021-06-21_09-46-19

وی بیان کرد:کاهش تشریفات دست و پاگیر اداری ، کاهش تصدی گری و تحقق شهر و دولت الکترونیک ،  تامین رضایت شهروندان ، افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات موثر و کارآمد به شهروندان ،  وحدت رویه و شفاف‌سازی در امور ، حذف فعالیت‌های موازی و تصمیم گیری سریع و  اشتغال و کارآفرینی و ایجاد بستری مناسب برای رشد و توسعه بخش خصوصی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است که شهردار سمنان به آنها اشاره نمود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۷۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان