//
کدخبر: ۳۰۴۷۴۹ //
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان

بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران با عنوان "شکوه پایداری" در سمنان برگزار می شود


بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران با عنوان "شکوه پایداری" در سمنان برگزار می شود

به گزارش فرتاک نیوز ؛ سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به تقارن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی با ایام شعبانیه گفت: بزرگداشت روز جمهوری اسلامی در سمنان برگزار می‌شود.

محمود رضا دارایی در ادامه اظهار داشت: جشن شکوه پایداری پنج شنبه دوازدهم فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در میدان جمهوری اسلامی ایران در فضای باز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این آیین برنامه های فرهنگی،هنری همراه با اجرای گروه سرود آفتاب و اجرای مسابقه انجام می شود، خاطر نشان کرد: آسمان این استان همگام با سراسر کشور به مناسبت بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران نورافشانی می شود.

وی با اشاره به تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری بر زنده نگهداشتن یوم الله ۱۲ فروردین ادامه داد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، دوازدهم فروردین را روز عید اعلام کردند و بر بزرگداشت این روز تاریخی و بزرگ تأکید نمودند و امروز باید از همه ظرفیت‌های موجود برای بزرگداشت این مناسبت استفاده کرد.

دارایی فضاسازی و تزئینات شهری به مناسبت میلاد دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و یوم الله دوازدهم فروردین را بسیار مهم دانست و گفت: تبلیغات محیطی و شهری به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به همراه تزئین میادین با توجه به تقارن با ایام میلاد باسعادت امام زمان عجل الله در سطح شهر سمنان انجام می‌شود؛ همچنین نصب ریسه و پرچم جمهوری اسلامی در پل های شهر در ایام الله ۱۲ فروردین در دستور کار قرار دارد.

این آیین با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، قرارگاه مقاومت سیدالشهدا سمنان و مسجد فرهنگی آموزشی سید الشهدا برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان