//
کدخبر: ۳۱۴۶۳۸ //
‍ رییس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه:

برپایی "جشن‌های کرامت" در ۲۶ نقطه کرمانشاه/ ۸ دختر "برگزیده" معرفی می‌شوند

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری جشن های دهه کرامت در 26 نقطه سطح شهر خبر داد.

برپایی "جشن‌های کرامت" در 26 نقطه کرمانشاه/ 8 دختر "برگزیده" معرفی می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی عبدالمالکی، با اشاره به شروع دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) گفت: به دلیل تقارن این زمان با تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تصمیم بر این شد که عمده جشن ها بعد از انتخابات و در فضایی آرام برگزار شود.

وی افزود: در این دهه برگزاری 26 جشن با همکاری معاونت فرهنگی سپاه نبی اکرم(ص)در سطح شهر تدارک دیده شده که تا روز دوشنبه (31 خرداد) ادامه خواهد داشت.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: در این میان دو جشن بزرگ تدارک دیده شده که یکی از این جشن ها  شب میلاد امام رضا(ع) (30 خرداد) در محوطه شهرداری کرمانشاه برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم برنامه هایی از جمله نورافشانی، مدیحه سرایی، برنامه های سرگرمی و مسابقه با اهدای جوایزی از جمله سفر به مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.

عبدالمالکی یادآور شد: این مراسم با مشارکت کانون خدمت رضوی استان برگزار خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جشن دیگری هم با حضور کاروان رضوی در روز میلاد امام رضا(ع) برگزار خواهد شد که در برپایی این مراسم هم گروه فرهنگی هنری "آذین" مشارکت دارند.

عبدالمالکی در ادامه انتخاب و تجلیل از هشت دختر برگزیده را از دیگر برنامه های دهه کرامت اعلام و تصریح کرد: قرار بود این دختران که براساس شاخص هایی توسط آستان قدس رضوی انتخاب شده اند در روز میلاد حضرت معصومه(س) معرفی شوند که انجام این برنامه به بعداز انتخابات موکول شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرمانشاه اطعام رضوی را هم دیگر برنامه شهرداری کرمانشاه در دهه کرامت اعلام و تصریح کرد: در این برنامه پنج هزار پرس غذای برکتی در میان پاکبانان، کارکنان فضای سبز و نیروهای خدمات شهرداری توزیع خواهد شد تا برکت این غذا در سفره این عزیزان جاری شود.

وی مشارکت در برنامه ورزش باستانی که در زورخانه روباز پارک کوهستان برگزار می شود، را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۶۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان