//
کدخبر: ۳۱۴۳۶۱ //
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کرمانشاه:

هیچ مشکلی درفرایند اخذ رای در کرمانشاه وجود ندارد

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: در فرایند اخذ رای به صورت تمام مکانیزه هیچ مشکلی وجود ندارد و به صورت کلی اختلالی وجود ندارد.


هیچ مشکلی درفرایند اخذ رای در کرمانشاه وجود ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ایمانی رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استانداری اظهار کرد: رای گیری الکترونیک در سطح استان کرمانشاه فقط در شهر کرمانشاه آن هم برای انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می‌شود و  در سایر شهرستان‌ها فرایند اخذ رأی به صورت دستی خواهد بود.

وی افزود: از ۱۹۴۲ شعبه اخذ رای انتخابات شوراهای اسلامی در ۴۵۸ صندوق شهر کرمانشاه به صورت تمام الکترونیکی و انتخابات ریاست جمهوری به صورت نیمه مکانیزه است.

 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: از ۱۹۴۲ شعبه اخذ رای ۱۹۴۱ شعبه  به سامانه مرتبط شده اند و در مدت زمانی کوتاهی نیز اختلالی در شبکه ایجاد شد که هم اکنون مشکل برطرف شده و کار متوقف نشده است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: فرایندهای کلی  انتخاباتی به ۲۵ فرایند تقسیم شده است که در انتخابات تمام مکانیزه به صورت الکترونیک و توسط سیستم و در انتخابات نیمه مکانیزه تنها ۲۳ فرایند آن به صورت الکترونیک انجام می شود و دو فرایند رای گیری و شمارش آرا بصورت دستی است.

ایمانی با اشاره به اینکه درانتخابات تمام الکترونیک همیشه صبوری و حمایت مردم و تلاش مسئولین نیاز است گفت: اعلام نتایج آرای شورای بلافاصله پس از تجمیع آرا در شهرهایی که به صورت تمام مکانیزه انجام می شود قابل رویت است ولی شمارش آرا ریاست جمهوری به صورت دستی و نتایج شورا به صورت تمام مکانیزه است.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان