//
کدخبر: ۳۱۴۳۲۰ //

دستگیری ۳ اجاره کننده شناسنامه برای خرید رای در بهارستان

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: سه فرد متخلف که اقدام به اجاره شناسنامه با هدف خرید رای و اختلال در انتخابات شهرستان بهارستان کرده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری ۳ اجاره کننده شناسنامه برای خرید رای در بهارستان
به گزارش فرتاک نیوز،

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان بهارستان عصر امروز ،اظهارکرد: ۳ فرد ناشناس که با اجاره شناسنامه قصد خرید رای و ایجاد اختلال در روند برگزاری انتخابات در شهرستان بهارستان و داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

تمهیدی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور و سالم در سطح منطقه ،افزود: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت غیرقانونی افرادی در سطح شهر شهرستان بهارستان که با پرداخت مبلغی پول به شهروندان ،اقدام به خرید و اجاره شناسنامه آنها جهت رای دادن به کاندیدای مورد نظر خود در روز انتخابات را کرده اند، با هماهنگی مراجع قضایی اقدامات لازم برای دستگیری این افراد،انجام شد.

وی با قدردانی از همکاری خوب مردم شهرستان‌بهارستان ، بیان کرد: مامورین پلیس با اخذ مجوزهای قضایی وارد مخفیگاه این افراد شده و پس ازدستگیری آنها، در بازرسی از محل تعداد ۲۰ جلد شناسنامه و اسناد هویتی و مبالغ قابل توجهی وجه نقد کشف و ضبط کردند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بهارستان با تاکید بر برخورد قاطعانه با هرگونه تخلف در روند برگزاری انتخابات، گفت: در تحقیقات مقدماتی یکی از متهمین اعتراف کرده که شناسنامه و مدارک هویتی را جهت شرکت در انتخابات آتی و اخذ رای به نفع  تعدادی از کاندیداهای شورای شهر،از مالکان آنها اجاره کرده‌اند ،که با اقدام به موقع مامورین پلیس این حرکت متخلفین ناکام ماند.

فرماندار شهرستان بهارستان با اعلام آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه در شهرستان بهارستان، خاطرنشان کرد ؛همه دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و امنیتی در سطح منطقه با آمادگی کامل ،مقدمات برگزاری انتخابات سالم و پرشور با مشارکت حداکثری مردم را فراهم کرده و از همه شهروندان انقلابی و ولایتمدار انتظار درخواست داریم تا علاوه بر حضور پرشوردر ساعات اولیه در پای صندوق های اخذ رای ،در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلفات انتخاباتی از قبیل تبلیغات له یا علیه نامزدی و یا هر گونه خرید و فروش رای،موارد را به ناظرین و مجریان صندوق های اخذ رای و یا مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۳۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان