//
کدخبر: ۳۱۳۹۶۴ //

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ناجی وضع موجود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این‌که قهر با صندوق راه حل مشکلات کشور نیست، گفت: تغییر، تحول و دگرگونی می‌تواند ما را از این وضعیت نجات دهد و این تحول تنها با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح میسر می‌شود.

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ناجی وضع موجود
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار مجتبی فدا شامگاه دوشنبه در جمع بسیجیان شهرستان دهاقان با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: امام صادق(ع) می‌فرمایند خداوند حرمی دارد و حرم خدا کعبه است، حرم پیامبر اکرم(ص) مسجدالنبی و حرم امام علی(ع) در کوفه و  حرم اهل بیت(ع) هم  حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در قم است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این‌که ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی  حضرت فاطمه معصومه(س) بود، ادامه داد: ایشان به دلیل دارا بودن این ویژگی از مدینه به خراسان عزیمت کردند تا در کنار امام رضا(ع) باشند.

وی با اشاره به گذشت ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران افزود: در شرایط و زمان‌های مختلف هر روز با یک توطئه از سوی دشمن مواجه بودیم، دشمن شبانه‌روز از طرق مختلف سعی بر ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

فدا با اشاره به دلیل دشمنی‌های دشمنان نظام بیان کرد: آمریکایی‌ها هیمنه و عزت و اعتبار خود را از دست داده‌اند و توان مقابله با ایران را ندارند و جمهوری اسلامی هر روز در حال گسترش با سرعت بسیار بالا است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: ما در سال ۵۷ انقلاب کردیم و شاه را بیرون راندیم و عده‌ای اکنون روحیه جهادی و انقلابی را تندروی می‌نامند.

وی با بیان این‌که در صدد هستند دیدگاه فرهنگی ما را عوض کنند، گفت: ما در یک روز ۳۷۰ شهید را تقدیم این نظام کردیم و همچنان پای این نظام و انقلاب ایستادیم تا پیروز شویم، تغییر دیدگاه فرهنگی یعنی سطح اعتقادات دینی ما را کاهش دهند و به سمت دنیای مادی سوق دهند.

فدا اضافه کرد: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که باید آب را از سرچشمه گل‌آلود کنند، نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود رهبران حکیم و مقتدر بالای سر نظام است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان عنوان کرد: حسن جمهوری اسلامی ایران این بوده است که بعد از امام خمینی(ره)، رهبر و سکاندار بعدی این نظام از جنس خود امام(ره) بود.

وی با بیان این‌که ما باید جبهه‌ای مقابل جبهه دشمن برای دفاع از اسلام تشکیل دهیم، گفت: برای ادامه دادن راه امام و شهدا و راه سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی و همچنین دین اسلام که نظام ما را در ۴۳ سال گذشته مستحکم نگه داشته است، باید در مقابل دشمنانمان محکم بایستیم.

فدا با تأکید بر ضرورت  حفظ روحیه استکبارستیزی و مقاومت بیان کرد: ایستادگی در مقابل دشمن  تنها مبنا و راهکار شکست دشمن است، ما اگر نمی‌خواستیم ایستادگی کنیم چرا ۸ سال جنگیدیم، ما انقلاب کردیم و شاه را بیرون راندیم تا سر مقابل آمریکا خم نکنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه ابراز کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شرایطی را در منطقه به وجود آوردیم که آمریکا جرأت حمله به ما را ندارد.

وی  افزود: امروز ما وظیفه داریم به عنوان یک مدافع حرم در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت کنیم و در مقابل فراخوانی که ما را به عدم مشارکت دعوت می‌کند به فراخوان حاج‌ قاسم بپیوندیم و در تعیین سرنوشت نظام سهیم باشیم.

فدا با بیان این‌که منکر گرانی نیستیم و شرایط واقعاً برای زندگی سخت است، اظهار داشت: بازار در کشور بی سر و سامان است و سوءمدیریت وجود دارد، بخشی از مشکلات مربوط به تحریم نیست و به کم‌کاری مسؤولان بر می‌گردد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات در سوریه گفت: ۸ سال در سوریه جنگ بود و تمامی امکانات این کشور به غارت برده شد، مردم این کشور فهمیدند عدم امنیت و آسایش چه بلایی به سرشان آورده و علی‌رغم همه مشکلات مشارکت ۹۰ درصدی در انتخابات داشتند.

وی با بیان این‌که  قهر با صندوق راه حل مشکلات کشور نیست، گفت: تغییر، تحول و دگرگونی می‌تواند ما را از این وضعیت نجات دهد و این تحول تنها با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح میسر می‌شود.

فدا در ادامه اذعان کرد: باید ویژگی‌هایی که قرآن، امام و رهبری به آن اشاره کردند را در ۷ کاندیدای حاضر در صحنه  تطبیق دهیم و هر کدام از این افراد این ویژگی را داشت برای تصدی سمت ریاست جمهوری انتخاب کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این‌که اگر دکتری نتوانست بیماری را خوب کند باید دکتر را عوض کنیم، ادامه داد: فردی اگر نتوانست در کشور مدیریت مناسبی داشته باشد باید در انتخاب نفر بعدی دقت کنیم و ناامید نشویم.

وی خاطرنشان کرد: سرباز جبهه مقاومت برای آسایش و امنیت ما چند هزار کیلومتر دورتر از ما جنگید و مقابل دشمن ایستاد، ما باید امروز با رأی دادن ادامه‌دهنده راه او باشیم.

فدا با بیان این‌که آمریکا دیگر هیمنه‌ای ندارد، افزود: ما دیگر نباید از آمریکا بترسیم و محتاج مذاکره با آن‌ها باشیم چون آمریکا دیگر قدرتی ندارد و به کسانی که قبلاً به آن ‌ها کمک می‌کرد هم نمی‌تواند کمکی کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در پاسخ به این‌که باید به چه کاندیدایی رأی بدهیم، ابراز کرد: با ایمان و با کفایت بودن، اعتقاد به توان داخلی و جوانان، استکبارستیز بودن و ضدفساد بودن را  باید مدنظر قرار هیم.

وی با بیان این‌که فردی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید بر مشکلات آگاه باشد، گفت: اگر کسی می‌خواهد مشکلات را حل کند باید برای آن راهکار مناسبی داشته باشد.

فدا با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای دعوت مردم به رأی دادن استفاده کنیم و بار دیگر ثابت کنیم که حاضر نیستیم تن به خواسته دشمنانمان دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان