//
کدخبر: ۳۱۳۶۷۵ //
‍ همزمان با هفته جهاد کشاوررزی

۱۱ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۸۶ میلیارد ریال در شهرستان کرمانشاه به بهره برداری می‌رسد

همزمان با هفته جهاد کشاورزی11 پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 186 میلیارد ریال و با اشتغالزای 76 نفر در شهرستان کرمانشاه به بهره برداری می رسد.


11 پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 186 میلیارد ریال در شهرستان کرمانشاه به بهره برداری می‌رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس ابراهیم دارایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی گفت: به میمنت این ایام و با همت و تلاش کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه هر ساله ده ها طرح در این شهرستان به بهره برداری می رسد و در هفته جهاد کشاورزی امسال نیز 11 طرح بخش کشاورزی شهرستان کرمانشاه، با اعتباری بالغ بر 186 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 76 نفر در دهستان های تابعه شهرستان به بهره برداری می رسد.

  دارایی با اشاره به اینکه اکثر طرح های افتتاحی این شهرستان مربوط به بخش های تولیدات دامی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و باغبانی می باشد، اظهار داشت: از 11 طرح یادشده 7 طرح مربوط به پرواربندی بره و گوساله،  2 طرح در خصوص احداث گلخانه، یک طرح در زمینه احداث سردخانه بالای صـفر درجه سانتیگراد و یک طرح کلنگ زنی در زمینه احداث کانال آبیاری عمومی در روستای قیسوند بیلوار می باشد.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه در ادامه افزود: هفته جهاد کشاورزی، فرصتى است تا تلاش  مسئولان و پرسنل متعهد جهاد کشاورزی را ارج نهاده و خدمات دولتمردان خدمتگزار را سپاس گوییم.

 ایشان در پایان، هفته جهاد کشاورزی را به همه پرسنل  و کشاورزان عزیز تبریک گفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان