//
کدخبر: ۲۸۳۲۲۶ //

‍ پایان برداشت بیش از ۱۶۶ هزار تن ذرت علوفه ای از مزارع شهرستان کرمانشاه

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: بیش از 166 هزار تن ذرت علوفه ای از مزارع شهرستان کرمانشاه برداشت شده است.

‍ پایان برداشت بیش از 166 هزار تن ذرت علوفه ای از مزارع شهرستان کرمانشاه

مهندس ابراهیم دارایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: در سال زراعی جاری 2212 هکتار از اراضی آبی این شهرستان زیر کشت ذرت علوفه ای رفته است که در تاریخ 24 مهرماه 99 برداشت محصول فوق در سطح شهرستان کرمانشاه پایان یافته است که متوسط تولید در هر هکتار حدود 75 تن می باشد.

به گزارش فرتاک نیوز، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه با بیان مطلب فوق افزود: این شهرستان دارای 311 هزار هکتار اراضی زراعی بوده که حدود 64000 هکتار آن آبی است و در سال گذشته سطح زیر کشت ذرت علوفه ای شهرستان 2 هزار و 400 هکتار بوده که از این سطح 180 هزار تن محصول فوق برداشت شده است و امسال از سطح 2212 هکتار کشت شده بیش از 166 هزار تن ذرت علوفه ای از مزارع این شهرستان برداشت شد.

 مهندس دارایی خاطر نشان ساخت: در این راستا مقدار 70 تن بذر اصلاح شده و حدود 1000 تن کود شیمیایی اوره و سایر کودها بین کشاورزان ذرت کار از طریق مراکز جهاد کشاورزی دهستان های تابعه این شهرستان توزیع گردیده است.

 شایان ذکر است در سال جاری دهستان های بیلوار، میاندربند و سراب نیلوفر به ترتیب بیشترین سطح زیرکشت ذرت علوفه ای را به خود اختصاص داده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان