//
کدخبر: ۲۷۰۸۴۲ //

‍ تولید شیر خام و گوشت قرمز در شهرستان کرمانشاه

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود: سالانه 6600 هزار تن گوشت قرمز در شهرستان کرمانشاه تولید می‌شود که این تولیدات بخش مهمی از نیازاستان را تأمین می‌کند.

‍  تولید شیر خام و گوشت قرمز در شهرستان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس ابراهیم دارایی اظهار کرد: شهرستان کرمانشاه دارای 39424 رأس دام سنگین و 592225 راس دام سبک بوده و در حال حاظر تعداد 114 واحد پرواربندی، 42 واحد گاوداری شیری، 21 واحد پرورش گوسفند داشتی صنعتی درشهرستان کرمانشاه موجود می باشد.

 وی میزان تولید شیر در شهرستان کرمانشاه را بیش از 67000 هزار تن در سال اعلام کرد و افزود : این میزان از تولید می تواند سهم بسزایی در تامین لبنیات استان را به خود اختصاص دهد.

 سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه در ادامه گفت: با توجه به راه اندازی واحد پرورش گاوشیری 3000 راسی در ماهیدشت و با برنامه ریزی وتکمیل ظرفیت این واحد و همچنین اضافه شدن واحد پرورش گوسفند پرتولید به ظرفیت 5000 راسی در این شهرستان در آینده نزدیک شاهد افزایش تولید شیر خام و گوشت قرمز در سطح شهرستان خواهیم بود.

نامبرده در خصوص اقدامات جدید صورت گرفته در خصوص واحد گاوشیری 3000 راسی در بخش کوزران افزود: در راستای توسعه فعالیت های بخش دامپروری در شهرستان کرمانشاه یک واحد جدید پرورش گاو شیری به ظرفیت 3000 راسی که مقدمات اولیه آن در دست اقدام بوده که با راه اندازی این واحد امید است شاهد تغییرات و افزایش تولید چشمگیری درخصوص تولید شیر خام و گوشت قرمز در این استان باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان