//
کدخبر: ۳۱۲۷۸۶ //
مدیرعامل شرکت توزیع برق قم:

برق ادارات پرمصرف قم قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: برق ادارات پرمصرفی که به‌کاهش الگوی مصرف و تعدیل مصارف خود در ساعت اوج مصرف و بعد از ساعت اداری بی‌توجهی کنند، قطع خواهد شد.


برق ادارات پرمصرف قم قطع می‌شود

به گزارش فرتاک نیوز، مدیرعامل برق قم با اشاره به‌آغاز هفتمین اقدام فراگیر صنعت برق کشور با محوریت کاهش الگوی مصرف ادارها بعد از ساعت اداری و در ایام تعطیل همزمان با سراسر کشور در قم اظهار داشت: در این برنامه کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق قم امروز و فردا به اداره‌ها مراجعه و بررسی‌های لازم را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه  با استفاده از کنتورهای هوشمند( فهام) نیز مصرف برق اداره‌ها رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: برق اداره‌هایی که پس از پایان وقت اداری ۹۰ درصد از مصارف خود را کاهش نداده باشند، قطع می‌شود.

مهدی آهنین ‌پنجه تاکید بر اینکه این برنامه به‌منظور کاهش پیک‌بار و همچنین کاهش خاموشی‌های بخش صنعت و کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است یادآور شد: با توجه به‌اینکه کنتورهای هوشمند از راه دور قابل رصد است، شرکت توانیر به‌پایش و دستور قطع برق اداره‌های پرمصرف اقدام می‌کند.

وی بر ضرورت کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق اداره‌ها، نهادها، بانک‌ها و مراکز اداری دولتی و غیردولتی در ساعت‌های پیک تأکید و تصریح کرد: این مجموعه‌ها پس از پایان وقت اداری نیز باید ۹۰ درصد مصارف خود را کاهش دهند در غیر این صورت مشمول قطع برق خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان