//
کدخبر: ۳۱۲۷۷۴ //

گرما در برازجان به ۴۹ درجه رسید

در 24 ساعت گذشته دما در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان به ۴۹ درجه سانتیگراد رسید.

گرما در برازجان به ۴۹ درجه رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا انصاری امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با تداوم روند افزایشی دما د استان بوشهر در ۲۴ ساعت گذشته دما در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان به ۴۹ درجه سانتیگراد رسید.

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در مدت یاد شده  شهرهای دیلم، اهرم و خرموج دمای ۴۷ درجه، عسلویه ۴۶ و کنگان و جم دمای ۴۵ درجه تجربه کردند.

وی بیان کرد: همچنین هفته آینده در برخی از روزها بویژه روزهای یکشنبه و دوشنبه انتظار می‌رود در برخی نقاط دمای هوا به آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد برسد. 

انصاری ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز نیز به سبب وزش باد، تا حدودی دریا متلاطم باشد. 

وی گفت: از فردا تا اواسط هفته آینده با تقویت جریانات شمال غربی، ارتفاع موج دریا بویژه در قسمت شمالی خلیج فارس افزایش خواهد یافت.

انصاری یادآورشد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعت‌هایی همراه با وزش باد و احتمال گرد و خاک و در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و در برخی ساعت‌ها تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهارداشت:  در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و طی ساعت‌هایی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

‌وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۴۸ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۱:۵۹، مد دوم ساعت ۱۶:۳۵ وجزر دوم ساعت ۲۳:۱۸ خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان