//
کدخبر: ۳۱۲۷۱۶ //
استاندار قم اعلام کرد:

اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراعت در راستای آماده سازی محصلین

استاندار قم با اشاره به نیاز استان به تامین فضاهای آموزشی جدید با توجه به افزایش نواحی شهری، بر ضرورت همراهی و تعامل بیشتر شهرداری و شورای شهر با آموزش و پرورش برای تامین این فضاها تاکید کرد.


اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراعت در راستای آماده سازی محصلین

به گزارش فرتاک نیوز از قم، استاندار قم امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم، هماهنگی برای تامین فضاهای آموزشی را از مهمترین کارکردهای شورای آموزش و پرورش استان دانست و تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر و سایر دستگاه های مربوطه در راستای تامین این فضاها مسئولیت اجتماعی دارند.

وی ادامه داد: باید با پرهیز از بخشی نگری، در راستای تحقق اهداف کلان استان با نگرش سیستمی گام برداریم.

بهرام سرمست در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری سال تحصیلی جاری به صورت مجازی اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش و معلمین در شرایط سخت کرونایی با موفقیت توانستند رسالت آموزشی شان نسبت به دانش آموزان را انجام دهند.

وی  برگزاری آزمون های سراسری به صورت حضوری را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه اولیا و دانش آموزان محدودیت های کرونایی را به خوبی درک کرده اند ادامه داد: خوشبختانه آزمون های تحصیلی در قم با کمترین چالش در حال برگزاری است.

وی با اشاره به پایان سال تحصیلی و آغاز دوران فراغت دانش آموزان در فصل تابستان افزود: باید برنامه های غنی سازی اوقات فراعت در راستای آماده سازی محصلین برای سال تحصیلی جدید با قوت اجرا شود.

استاندار قم همچنین ارائه آموزش های فنی در هنرستان های استان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: رشته های فنی و حرفه ای باید با توجه به شرایط و نیازهای شغلی کشور تقویت شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۷۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان