//
کدخبر: ۳۰۸۳۸۲ //

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خرداد۱۴۰۰

احتمال برگزاری «آزمون استخدامی» آموزش و پرورش در خرداد ماه وجود دارد.

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خرداد۱۴۰۰
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خرداد ماه گفت: هنوز مجوز میزان جذب نیرو صادر نشده؛ پیشنهاد ما بر اساس نیازی که آموزش و پرورش دارد، صدور مجوز برای ۵۰ هزار نفر در هر دو شکل دانشجومعلمی و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان است که ترکیب را باید با سازمان اداری استخدامی نهایی و مشخص کنیم.

علی الهیار ترکمن درباره ساماندهی و جذب نیرو در سال تحصیلی آینده اظهار کرد: برای جذب فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها که در قالب ماده ۲۸  اساسنامه دانشگاه فرهنگیان مطرح است دو اقدام برای سال ۱۴۰۰ در دستور کار داریم. نخست اینکه بخشی از مجوزهای ما در سال گذشته به طور کامل استفاده نشد و حدود ۱۰ هزار نفر  است که در اولین آزمون استخدامی که احتمالا خردادماه توسط سازمان سنجش برگزار می شود این ۱۰ هزار مجوز را اعلام و استفاده می کنیم.

وی افزود: مسیر دوم، مجوز استخدامی برای سال ۱۴۰۰ است و شامل دو بخش جذب  از طریق کنکور برای پذیرش در دوره چهار ساله دانشجومعلمی دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی و جذب از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، یعنی آزمون استخدامی می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما موارد را با سازمان اداری استخدامی مطرح و نیازهای خود را اعلام کرده ایم که در دست بررسی و طی فرایند صدور مجوز است گفت: بر اساس مجوزهای صادره که هم در دفترچه کنکور و هم دفترچه آزمون های استخدامی خواهد آمد علاقه مندان می توانند شرکت و وارد سیستم شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۳۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان