//
کدخبر: ۳۱۲۰۹۲ //
نایب رییس کانون جهانگردی استان کرمانشاه:

دولت باید وام های فعالان گردشگری را امهال کند

نایب رییس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: دولت باید وام های فعالان گردشگری را امهال کند.

دولت باید وام های فعالان گردشگری را امهال کند
به گزارش فرتاک نیوز،

بنفشه امامی نیا در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بیش از یکسال و نیم است که مردم جهان در گیر و دار ویروس منحوس کرونا هستند و در این بین خسارات بسیاری به بخش های مختلف جامعه وارد شده که به جرات می توان گفت بالاترین میزان خسارت را بخش گردشگری دیده است.

وی ادامه داد: در کشور و استان ما کرمانشاه که بدنه گردشگری دارای توانی حداقلی است با وجود خودنمایی این ویروس منحوس عملا دست اندرکاران و فعالان این حوزه دچار سرخوردگی و ورشکستگی مضاعفی شده اند که به شدت نیازمند حمایت مسئولین می باشند.

نایب رییس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر کمترین انتظاری که از مسئولین برای حمایت از فعالان گردشگری می رود این است که نسبت به امهال وام های دریافتی آنها اقدام کنند و این مهم را در عمل نشان دهند تا حداقل تنفسی برای این فعالان ایجاد شود که بتوانند بار دیگر توان خود را برای فعالیتی دوچندان در دوران پساکرونا متمرکز کنند.

امامی نیا تاکید کرد: استان کرمانشاه از منظر گردشگری در جایگاه ویژه ای قرار دارد و قطعا با گذر از وضعیت کرونا زده کنونی می توان بار دیگر فعالیت های حوزه گردشگری استان را دوچندان رونق داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۰۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان