//
کدخبر: ۳۱۱۸۸۹ //
علی رغم تمایل و همکاری اصناف؛

مسئولین کمکی برای خروجی نمایشگاه داران کامیون به خارج از شهر کرمانشاه نمی‌کنند

رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: علی رغم تمایل اصناف مسئولین هیچ کمکی برای خروج نمایشگاه داران کامیون فروش به خارج از شهر کرمانشاه نمی کنند.


مسئولین کمکی برای خروجی نمایشگاه داران کامیون به خارج از شهر کرمانشاه نمی‌کنند

 رضا سلیم ساسانی در جلسه ای که با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیران اقتصادی استان کرمانشاه در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به سابقه بحث خروج صنف نمایشگاه داران از شهر کرمانشاه بیان داشت: چندین جلسه برای نمایشگاه داران کامیون فروش در استانداری برگزار شد و از فعالین این صنف خواستند که به عنوان مشاغل مزاحم از شهر بیرون بروند.

وی با اشاره به اینکه ابتدای امر هیچکس زیر بار نمی رفت تصریح کرد: ما زمین نمی خواستیم چون محل کسب و کار خودمان را داشتیم . ما مزاحمتی برای شهر نداشتیم و این توسعه نا متوازن شهر بود که ما را به وسط این معرکه انداخت.

به گزارش فرتاک نیوز، ساسانی اظهارداشت: بیایان برهوتی که هیچکس آنجا نمی رفت را به عنوان محل استقرار به ما معرفی کردند.علی رغم درخواست ۳۵هکتاری ما گفتند نه ۵۰ هکتار زمین با قیمت متری ۵۰ هزار تومان به شما می دهیم. این صنف با توجه به اعتمادی که به ما، مدیران و این انقلاب داشتند پذیرفتند.

وی با گلایه از غش در معامله اعضای وقت هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی گفت: بعد از اینکه دیدند ما پای کار آمده ایم و این زمین ها را می خواهیم نرخ را بالا بردند و تا متری ۱۵۰ هزار تومان از ما درخواست کردند که باز هم ما به واسطه قولی که برای جابجایی به بازاریان و مدیران داده بودیم اعضای اتحادیه را راضی کردیم. اما حالا که آنجا رونق گرفته زمین ها را واگذار کرده اند و می گویند ما نمی توانیم به واحدهای صنفی زمین بدهیم و تنها واحدهای تولیدی می توانند در شهرکهای صنعتی فعالیت داشته باشند.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: اگر در اساس نامه چنین بندی وجود داشته چرا این چند سال به ما این وعده ها را داده اند؟ برخی از اعضای اتحادیه به امید جابجایی محل‌های کسب خود را فروخته اند و حالا از ما زمین می خواهند.

ساسانی با انتقاد از تعریف و تمجید از کارهایی که وظیفه ذاتی مدیران است بیان داشت: مشکل کرمانشاه این است که هر مسئولی که از کشور به این استان سفر می کند مدیران به جای حل مشکلات شروع به تعریف و تمجید از همدیگر می کنند. مشکلات شهر را بیان نمی کنند و به تعریف و تمجید از همدیگر در خصوص کارهایی می کنند که وظیفه هر مدیری است که انجام دهد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت نیز در این خصوص گفت: ما در اساس نامه سازمان شهرک های صنفی نداشته ایم اما با تغییراتی در اساس نامه به دنبال این هستیم که بتوانیم این امکان را برای استقرار صنوف در اطراف شهر ها ایجاد کنیم.

رسولیان خاطر نشان ساخت: اسناد و مدارک آماده و امضاء های لازم از وزرای مربوطه اخذ شده است و به زودی این موضوع در هیئت دولت طرح و امیدو داریم که به تصویب برسد.

وی تاکید کرد : در این طرح مقرر شده این شهرک ها به صورت مشارکتی با بخش خصوصی احداث شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۸۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان