//
کدخبر: ۳۱۱۸۸۲ //
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی:

کلیه مطالبات کشاورزان گندمکار پرداخت شده است

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از ‍تحقق وعده شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در پرداخت مطالبات کشاورزان گندمکار کرمانشاهی خبر داد.


کلیه مطالبات کشاورزان گندمکار پرداخت شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

  ماشاءاله ارویسی گفت:  تمامی مطالبات کشاورزان گندمکار که تا تاریخ دوم خرداداه گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید تضمینی در مناطق گرمسیر استان تحویل داده اند، پرداخت شده است.

 

وی افزود: امسال نیز همچون سال گذشته مطالبات کشاورزان را در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت می شود.

ارویسی تصریح کرد: از ابتدای فصل خرید تضمینی تاکنون بیش از  ۱۲ هزار و ۴۰۰ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هم استانی توسط ۶ مرکز خرید تضمینی در مناطق گرمسیر استان، با نرخ مصوب پنجاه هزار ریال به ازای هر کیلو گرم گندم با کیفیت، خریداری شده است.

وی ارزش گندم های خریداری شده ثبت شده در سامانه بانک کشاورزی را معادل ۵۱۹ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال را اعلام کرد و افزود: بیش از ۳۱ هزار و ۸۳۷ تن  گندم کشاورزان مناطق گرمسیری بصورت توافقی و نقدی توسط کارخانه های تولید ماکارونی کشور خریداری شد که با احتساب این میزان گندم می توان جمع کل خرید استان کرمانشاه را تا تاریخ ششم خرداد ماه، بیش از ۴۴ هزار و ۲۵۱ تن اعلام نمود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه همچنین از آغاز برداشت گندم در مناطق معتدل استان طی چند روز آینده خبر داد و از کشاورزان خواست در هنگام مراجعه به مراکز خرید تضمینی، ضمن در دست داشتن کارت ملی حتما شماره حساب فعال بانک کشاورزی متعلق به خود را نیز به مراکز خرید تضمینی ارائه نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۸۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان