//
کدخبر: ۳۱۱۱۳۴ //

عملیات ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان سرپل ذهاب انجام شد

مراسم کلنگ زنی ساختمان پزشکی قانونی شهرستان سرپل ذهاب از محل اعتبارات استانی و با حضور نماینده شهرستان سرپل ذهاب درمجلس شورای اسلامی ،مدیر کل پزشکی قانونی استان ،معاون فنی استانداری و مسئولین این شهرستان برگزار گردید.

عملیات ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان سرپل ذهاب انجام شد

صبح امروز (۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) آیین کلنگ زنی ساختمان پزشکی قاونی شهرستان سرپل ذهاب و با حضور دکتر حیدری نماینده شهرستان سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی،دکتر سلیم خانی مدیر کل پزشکی قانونی استان،مهندس شهبازی معاون فنی استانداری وفرماندار،شهردار،اعضای شورای شهر و برخی دیگر از مسئولان این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش فرتاک نیوز، در ابتدای مراسم دکتر خانی ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم ،از زحمات و مساعدت های مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و سایر مسئولین استانی، شهردار و شورای شهر شهرستان سرپل ذهاب که نهایت همکاری و تعامل را با این پروژه داشته اند تشکر کرد.

در ادامه این مراسم دکتر حیدری نماینده شهرستان سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی ،ضمن تشکر و قدرانی از زحمات دکتر خانی بابت پیگیری و جذب اعتبار لازم جهت ساخت این پروژه ، مبلغ یک میلیارد تومان جهت ساخت این پروژه ، کمک نمود.

لازم به ذکر است اعتبار ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان سرپل ذهاب به مبلغ دومیلیارد از محل اعتبارات استانی تامین گردیده است و متراژ زمین به مساحت 700 متر مربع و زیر بنای آن 196 متر مربع که شامل بخش های اداری ، معاینات و تشریح می باشد.

همچنین زمین این پروژه به ارزش پنج میلیارد تومان و توسط شهرداری و شورای شهر این شهرستان اهدا گردیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۱۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان