//
کدخبر: ۲۹۲۱۵۹ //
مدیر مرکز پژوهش و همایش شورای اسلامی و شهرداری سمنان:

سامانه ای برای دریافت پیشنهادات خلاقانه شهری ایجاد می شود

مدیر مرکز پژوهش و همایش شورای اسلامی و شهرداری سمنان گفت: بزودی سامانه ای جهت دریافت پیشنهادات خلاقانه مردم جهت اجرا در شهر سمنان راه اندازی می‌شود تا در دفتر پژوهش شهرداری و شورای شهر سمنان بررسی، پژوهش و پس از تایید در مسیر ارائه به مدیران و سپس اجرایی شدن قرار بگیرد.


سامانه ای برای دریافت پیشنهادات خلاقانه شهری  ایجاد می شود

به گزارش فرتاک نیوز؛ هادی شهرو روز چهارشنبه ضمن تبریک به تمام پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش  به مناسب هفته پژوهش و فناوری ابراز داشت: هزینه در حوزه پژوهش، سرمایه گذاری است و پژوهش باید اساس و محور تصمیمات و فعالیت های مختلف باشد.

وی ادامه داد : باید باور داشت که هزینه کردن در این حوزه به منزله سرمایه گذاری است و  تمرکز فعالیت مرکز همایش و پژوهش های شورای اسلامی و شهرداری سمنان  بر روی طرح های کاربردی است.

وی افزود: این مرکز به منظور ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات و نیز افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر، اقدام به راه اندازی سامانه «ایده های مدیریت شهری و بانک اطلاعات متخصصین مدیریت شهری» می نماید.  

شهرو گفت: در این سامانه نخبگان، کارشناسان، مدیران اجرایی، دانشگاهیان و عموم مردم می‌توانند نسبت به ارائه و مبادله ایده های خود بپردازند و سپس همایش علمی در خصوص پیشنهادت خلاقانه شهری نیز نسبت به کیفیت و کمیت ایده ها برگزار می شود.

وی بیان کرد: مجموعه مدیریتی با استفاده از این سیستم به گردآوری، غربالگری، طبقه بندی و تحلیل پیشنهادات خلاقانه  مختلف می پردازد که این امر، زمینه هم افزایی علمی و تسهیل در کاربری شدن ایده ها را فراهم می سازد

مدیر مرکز پژوهش و همایش شورای اسلامی و شهرداری سمنان گفت: شهروندان می توانند پیشنهادات خلاقانه خود را تا راه اندازی سامانه به رایانامه   research.conference.semnan@gmail.com ارسال کنند.

نامگذاری روز پژوهش  پس از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به جهت گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش در جامعه نامگذاری شد و از سال ۱۳۷۹ وزارت علوم تحقیقات و فناوری در اقدامی چهارمین هفته آذرماه را   «هفته پژوهش» نامید؛ نام این هفته از سال ۱۳۸۴ با عنوان «هفته پژوهش و فناوری» تغییر نام داد.

 

خبرنگار :علیرضا ناظریه

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان