//
کدخبر: ۳۰۹۰۸۱ //
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد:

احیای ۳۵۸واحد راکد بخش کشاورزی در استان کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بعداز زلزله سال ۹۶ و ضرورت بازسازی زیرساختهای تولیدی در استان و فعالسازی واحدهای راکد تا پایان سال ۹۹ از ۶۰۰واحد فعال شده در استان، ۳۵۸واحد مربوط به بخش کشاورزی بوده که این مهم بستر اشتغالزایی ۱۳۹۵ را فراهم آورده است.

احیای ۳۵۸واحد راکد بخش کشاورزی در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس نوربخش حاتمی با بیان اینکه احیای واحدهای راکد در راستای حمایت از توسعه، ایجاد ظرفیت های جدید تولیدی و اشتغال انجام گرفته، افزود: احیای واحدهای راکد از اولویت‌های برنامه اقتصادی استان بوده که در دستورکار قرار گرفته و عملیاتی شده است.

حاتمی سپس با تاکید بر حمایت های صورت گرفته جهت احیاء واحد های راکد بخش کشاورزی گفت: در راستای احیای واحدهای راکد تولیدی در بخش کشاورزی لازم است از حمایت‌های اعتباری و تسهیلاتی دولت محترم، حمایت ها و پیگیری های استاندار محترم و هدایت گری های نماینده ولی فقیه در استان تقدیر و تشکر نمائیم.

وی با اشاره به اینکه عمده احیای واحدهای راکد کشاورزی طی دو سال اخیر انجام گرفته است، خاطرنشان نمود: از سال ۹۶ تا ۹۸ تنها ۵۵واحد راکد کشاورزی فعال شده بود و این درحالی است که طی سال ۹۸، ۲۵۲واحد و سال ۹۹، ۴۱واحد و مجموعا طی دو سال اخیر ۲۹۳ واحد راکد بخش کشاورزی فعال شده اند.

حاتمی در ادامه تصریح نمود: احیای واحدهای راکد طی دو سال اخیر در شرایط تشدید تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا کمک شایانی به رفع مشکل بیکاری استان داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۰۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان