//
کدخبر: ۲۹۳۶۴۵ //

‍ بازدید مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از کشتارگاه های طیور

جمعی از مسؤولین استانی از روند نظارت شرعی و بهداشتی کشتارگاه مرغ صنعتی بهاران زاگرس واقع در قزانچی بازدید نمودند.

‍ بازدید مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از کشتارگاه های طیور

 در این بازدید حجت الاسلام و مسلمین آفتابی مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین میرزایی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی کرمانشاه، حجت الاسلام و مسلمین حسنی و دکتر حسین حیدری مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه حضور داشتند.

به گزارش فرتاک نیوز،مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در حین این بازدید گفت: تامین گوشت مصرفی حلال و بهداشتی برای شهروندان کاری بسیار ضروری و ارزشمند است و نظارت شرعی بر ذبح دام و طیور از وظایف مهم حوزه نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین آفتابی از عوامل کشتارگاه بهاران زاگرس تقدیر و تشکر بعمل آورده و توصیه‌های لازم را به ذابحین و ناظرین شرعی مستقر در کشتارگاه طیور ارائه کرد.

در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین میرزائی با بیان اینکه امنیت غذایی یکی از مسائلی است که در دنیا نیز پیگیری می شود و دین اسلام ویژگی های خاصی برای این مهم در نظر گرفته است، گفت: نقش ناظرین شرعی در کشتارگاه ها و حضور آنان جهت تامین غذای حلال بسیار قابل توجه و مهم است و  از زحمات ناظر و ذابحین شرعی در کشتارگاه  قدردانی نمود و بر توجه ناظرین و ذابحین نسبت به حلیت گوشت و رعایت دستورات اسلامی تاکید نمود.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان  وضعیت ذبح شرعی در استان را مطلوب ارزیابی نمود.

مدیر کل دامپزشکی کرمانشاه در این بازدید بیان کرد: تمام محصولات استحصالی از کشتارگاه های دام و طیور استان زیر نظر ناظرین بهداشتی و شرعی تهیه و مسائل بهداشتی و شرعی ذبح در آنها رعایت شده است.

دکتر حیدری با تاکید بر ضرورت حضور مستمر و موثر ناظرین شرعی در کشتارگاه ها افزود: تهیه غذای حلال، سالم و بهداشتی در جامعه موجب جلب اعتماد مردم و زمینه ساز جهش تولید است.

مدیرکل دامپزشکی ادامه داد :روند نظارت و بازدید از کشتارگاه های دام و طیور استان بمنظور پایش و بررسی مسائل ذبح شرعی و بهداشتی در دستور کار قرار دارد با جدیت دنبال می شود.

photo_2020-12-27_13-29-41

photo_2020-12-27_13-29-42

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان