//
کدخبر: ۳۰۸۵۶۴ //

سوالات خود درباره نسخه‌نویسی الکترونیک را از ۱۶۶۶ بپرسید

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه آمادگی لازم را برای بستن قرارداد با تمام پزشکان و مراکز درمانی متعهد به نسخه‌نویسی الکترونیک داریم، گفت: سامانه تلفنی ۱۶۶۶ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخ‌گویی به تمام سوالات، پیشنهادات و انتقادات درباره نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک است.

سوالات خود درباره نسخه‌نویسی الکترونیک را از ۱۶۶۶ بپرسید
به گزارش فرتاک نیوز،

«امید قادری» افزود: بیمه سلامت استان کرمانشاه آمادگی دارد که با تمام پزشکان و مراکز درمانی که پروانه فعال قانونی داشته باشند، قرارداد همکاری منعقد کند و تنها شرط لازم در این زمینه رعایت شرایط نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک است.

او اظهار کرد: همچنین مطالبات پزشکانی که در طرح نسخه‌نویسی الکترونیک همکاری دارند به‌روز پرداخت می‌شود به ‌طوری‌که هم‌اکنون مطالبات اسفندماه ۹۹ آنان هم تسویه شده ‌است.

قادری عنوان کرد: بیمه سلامت به پزشکان و مراکز درمانی که در طرح نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک همراهی می‌کنند، درصدی بیش ‌از طلب آنان به ‌عنوان پاداش پرداخت می‌کند.

به گفته‌ او هم‌اکنون تمام مراکز خصوصی و دولتی درمانی استان به سامانه نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک متصل هستند و آموزش‌های لازم برای نحوه استفاده از این سامانه ارائه شده‌ است.

مدیرکل بیمه سلامت استان در ادامه گفت: اعتبار همه دفترچه‌های بیمه سلامت غیر از صندوق ایرانیان تا آخر شهریور امسال تمدید شده و با توجه به شرایط کرونایی نیازی به مراجعه و درخواست تمدید اعتبار دفترچه های بدون تاریخ اعتبار نیست.

قادری اظهار کرد: همه بیمه‌شده‌های بیمه سلامت می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۶۶۶* در تلفن‌همراه خود از تاریخ اعتبار دفترچه درمانی مطلع شوند.

منبع: ایرنا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان