//
کدخبر: ۳۰۷۶۵۲ //

انهدام ۲ باند و دستگیری ۵ قاچاقچی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۲۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه و انهدام دو باند و دستگیری پنج نفر در این خصوص خبر داد.

 انهدام 2 باند و دستگیری 5 قاچاقچی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص فعالیت دو  باند تهیه و توزیع مواد مخدر و اینکه قصد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر از استانهای جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز،وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده مسیر حرکتی قاچاقچیان را شناسایی و در حالی که مجوز قضایی را نیز همراه داشتند در محل مناسب مستقر و به محض مشاهده خودروهای حامل مواد مخدر که سه دستگاه خودروی سواری سمند، پژو۴۰۵ و پراید بود، اقدام کردند.

جاویدان تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از خودروهای توقیفی، دو محموله ۱۵۰ و ۷۸ کیلوگرمی تریاک که به شکل ماهرانه ای نیز جاساز شده بود، کشف شد.

رییس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه در این راستا پنج قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای مرتبط با این باندها ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر جزو اولویت های امسال پلیس است، گفت: کشفیات امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲۶ درصد رشد نشان می دهد.

جاویدان همچنین از رشد ۲۵ درصدی انهدام باند و ۴۰۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان