//
کدخبر: ۳۰۷۳۶۵ //
استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه برای تبدیل‌شدن به قطب گردشگری، نیازمند اجرای پروژه تله‌کابین است

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه تله کابین در تاق بستان اظهار داشت: کرمانشاه برای تبدیل شدن به یک قطب مهم گردشگری در غرب کشور نیازمند اجرای پروژه های بزرگی مانند تله کابین است.

کرمانشاه برای تبدیل‌شدن به قطب گردشگری، نیازمند اجرای پروژه تله‌کابین است

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست پشتیبانی و رفع موانع پروژه‌های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری که با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان، مدیرکل اوقاف، شهردار کرمانشاه و دیگر مدیران مربوطه برگزار شد؛ اظهار داشت: تله کابین یک طرح بسیار مناسب برای جذب گردشگران است و این پروژه در اغلب استان‌های گردشگرپذیری که این امکان برای آن‌ها فراهم بوده، اجرایی شده است.

وی افزود: با برررسی های مقایسه ای صورت گرفته، شرایط اجرای این پروژه در کرمانشاه به لحاظ دریافت مجوزهای میراث فرهنگی بسیار مناسب‌تر از برخی استان‌ های همجوار است ولی متاسفانه برای اجرای این پروژه در استان سختگیری های بیشتری لحاظ می شود.

photo_2021-04-21_18-31-35

به گزارش فرتاک نیوز، استاندار تاکید کرد: مردم کرمانشاه موافق اجرای تله کابین هستند و مدیریت ارشد استان هم خود را موظف دانسته طی این مدت برای اجرای این پروژه رایزنی ها و پیگیری های لازم را با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری انجام دهد و به زودی نشست دیگری با وزارتخانه برای حل مشکلان باقی مانده برگزار می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش سراب نیلوفر را یک پتانسیل بسیار مهم گردشگری توصیف کرد و گفت: متاسفانه به دلیل وجود برخی مشکلات حقوقی، سال ها نتوانسته ایم از این ظرفیت برای توسعه گردشگری کرمانشاه به شکل شایسته ای استفاده کنیم.

مدیر ارشد استان ادامه داد: از آب منطقه ای خواسته شد که هر چه سریعتر از طریق مراجع قانونی مشکلات حقوقی مجموعه سراب نیلوفر را پیگیری کند تا زمینه سرمایه گذاری برای بخش خصوصی و رونق این مجموعه فراهم شود‌.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۳۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان