//
کدخبر: ۳۰۵۶۲۱ //
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

بزرگترین بشارت آیات قرآنی ترویج و تبیین آن در جامعه است/دستگاه‌های متولی توجه ویژه‌ای به برنامه‌های قرآنی داشته باشند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترویج مفاهیم قرآن در جامعه، گفت: دستگاه‌های متولی توجه ویژه‌ای به برنامه‌های قرآنی داشته باشند.


بزرگترین بشارت آیات قرآنی ترویج و تبیین آن در جامعه است/دستگاه‌های متولی توجه ویژه‌ای به برنامه‌های قرآنی داشته باشند

دکتر محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز، ۱۹ فروردین در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی، مدیرکل اوقاف کرمانشاه و نمایندگان جامعه قرآنی استان با اشاره به لزوم بهره‌گیری از مفاهیم قرآنی در مسیر رشد نشاط معنوی در استان، اظهار کرد: بزرگترین بشارت آیات قرآنی ترویج و تبیین آن در جامعه است.

photo_2021-04-08_17-24-55

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه دستگاه‌های متولی به برنامه‌های قرآنی، اظهار کرد: در این راستا مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی به تبیین مفاهیم قرآنی در جامعه بپردازند و حمایت اوقاف از برنامه های قرآنی قابل تقدیر است و امیدواریم با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

رشیدی تصریح کرد: متولیان دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی باید به انتقال مفهوم و پیام اصلی قرآن کریم بپردازند،‌ نشر حقیقت وجودی کلام الهی باید انجام شود تا این پیام در جامعه انتقال یابد.

به گزارش فرتاک نیوز، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به جایگاه چهره‌های قرآنی استان نیز اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متعددی باید در مسیر تبیین اهداف و مفاهیم قرآنی استان در قالب پویش‌های قرآنی داده شود.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی، مدیرکل اوقاف استان کرمانشاه اظهار کرد: تمامی تلاش متولیان قرآنی اوقاف در مسیر اجرای کامل برنامه‌های قرآنی با استفاده از ظرفیت‌های موقوفات استان است.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: دستگاه‌های متولی باید بتوانند موجی از تقاضای قرآنی در خانواده‌ها ایجاد کنند.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با بیان اینکه اوقاف در زمینه اجرا و حمایت از برنامه های قرآنی در استان همه جانبه ورود کرده است، اظهار داشت: این اداره کل آمادگی کامل خود را جهت حمایت از برنامه های قرآنی اعلام می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان