//
کدخبر: ۳۰۵۲۷۷ //
معاون استاندار سمنان:

نگاه توسعه محور شورای مشورتی استانداری بسیار ارزنده است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: نگاه توسعه محور شورای مشورتی استانداری سمنان در پیشبرد اهداف این شورا و سازمان، امری ارزنده و قابل تقدیر است.


نگاه توسعه محور شورای مشورتی استانداری بسیار ارزنده است

به گزارش فرتاک نیوز ؛ فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در نشست با شورای مشورتی استانداری سمنان، گفت: نگاه توسعه محور شورای مشورتی استانداری بر پایه مهارت های ادراکی و ارائه درخواست ها در چارچوب های سازمانی، امری بسیار ارزنده و قابل تقدیر است‌.

وی افزود: شورای مشورتی استانداری سمنان در قامت یک بازوی توانمند، همراه و یاریگر معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری در راستای پیشبرد اهداف سازمانی این حوزه بوده است.

منصوری تصریح کرد: درخواست هایی که مبتنی بر دغدغه های موجود در سازمان و مورد توجه کارکنان به منظور بهبود عملکرد و ارتقاء وضعیت از سوی شورای مشورتی استانداری ارائه شده، واقع‌ بینانه، مبتنی بر ظرفیت های موجود و در چارچوب های سازمان بوده که برخی محقق شده و سایر درخواست ها نیز در حال بررسی است و چنانچه تحقق آنها امکان پذیر نباشد نتیجه مشخصا اعلام می شود.

وی خاطر نشان کرد: با عضویت و مشارکت فعال اعضای هیئت رئیسه در برخی از کارگروه های مرتبط بر غنای مصوبات و اقدامات افزوده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان اذعان داشت: دغدغه های معیشتی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، رفاهی و سایر موارد که توسط شورای مشورتی در قالب درخواست‌ها ارائه می‌شود مورد توجه و بررسی قرار خواهد گرفت و مطالبات موجود در راستای ایجاد انگیزه بیشتر در بین کارکنان سازمان رسیدگی می شود.

وی ادامه داد: استانداری نقش حاکمیتی، راهبری و هماهنگی در بین تمامی دستگاه‌های اجرایی استان را بر عهده دارد که شورای مشورتی استانداری می‌تواند با اقدامات موثر و مطلوب خود در راستای تحقق هر چه بهتر این وظایف نقش مطلوب ایفا کند و می تواند با ظرفیت خود در تغییر نگرش مجموعه و توجه افراد به تحقق مطلوب اهداف سیستمی نقش موثری ایفا نماید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در پایان گفت: در راستای افزایش بهره وری سازمان و ارتقاء توانمندی های همه‌جانبه نیروهای سازمان، برنامه های گروهی و جمعی در قالب فرهنگی، ورزشی و همچنین ارائه دوره های آموزشی کاربردی و انگیزاننده از عوامل مهمی ست که در جهت تقویت آنها اقدامات لازم در حال انجام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۲۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان