//
کدخبر: ۲۹۸۳۳۰ //

واگذاری اداره موقوفات به امناء راهبرد و مشی اصلی سازمان اوقاف است

مدیرکل اداره امناء و متولیان سازمان اوقاف و امورخیریه گفت: کاهش تصدی گری و و اگذاری اداره موقوفات به امناء، راهبرد و مشی اصلی سازمان اوقاف در دوره جدید است.

واگذاری اداره موقوفات به امناء راهبرد و مشی اصلی سازمان اوقاف است

مدیرکل اداره امناء و متولیان سازمان اوقاف در حاشیه نشست مشترک با مدیرکل، روسا و اعضای کمیسیون املاک استان کرمانشاه، گفت: کاهش تصدی گری و واگذاری اداره امور موقوفات فاقد امین و یا اشتراک التولیه توسط امناء خط مشی و راهبرداصلی سازمان اوقاف در دوره جدید است.

محمد علی رمضانی افزود: این رویکرد با هدف سامان دهی و افزایش بهره وری موقوفات توسط ریاست محترم سازمان در دستور کار قرارگرفته است.

وی کاهش تصدی گری و چابک سازی را مهم ترین چشم انداز در بکارگیری امناء موقوفات دانست و خاطرنشان کرد: اصل بر این است که هردستگاهی  در قالب نظام اداره کشور محدود شود و لازم است دامنه تصدی گری باز تر گردد و سیاست نصب امین نیز در سازمان اوقاف به همین منظور بوده است.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیرکل اداره امناء و متولیان سازمان اوقاف بیان داشت: مستند اداره موقوفات توسط امین، ماده ۵ قانون تشکیلات و اختیارات سازمان اوقاف است و کارگروه اجرایی طرح در استان ها به ریاست مدیرکل اوقاف و دبیری معاون مدیریت منابع و پشتیبانی استان تشکیل شده است که بحمدالله استان کرمانشاه با حمایت مدیر کل و پیگیری اداره تحقیق استان جزء استان های موفق در این زمینه بوده است .رمضانی ابراز امیدوار کرد با واگذاری اداره موقوفات به امناء زمینه سرمایه گذاری و ارتقاء  حداکثری موقوفات و وصول مطالبات ایجاد شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان