//
کدخبر: ۳۰۵۲۷۱ //
‍ رئیس سازمان فاوای شهرداری کرمانشاه:

سیستم خدمات الکترونیک شهروندان بزودی افتتاح خواهد شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه گفت: سیستم خدمات الکترونیک شهروندان شامل سیستم یکپارچه شهرسازی، آرشیو الکترونیک و شهروند سپاری بزودی افتتاح خواهد شد.


سیستم خدمات الکترونیک شهروندان بزودی افتتاح خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس محمدرضا لطفی اظهار داشت: سامانه خدمات الکترونیک شهروندان، سامانه ای برای دسترسی راحت شهروندان کرمانشاهی به املاک است.

وی افزود: این سامانه در چند آیتم برنامه ریزی شده، آیتم اول تحت عنوان سیستم یکپارچه شهرسازی است که در مناطق هشت گانه شهرداری راه اندازی شده که از ثبت درخواست تا استعلام، پیگیری، صدور پروانه، عدم تخلف ساخت و ساز و... در آن صورت می‌گیرد.

لطفی ادامه داد: یکی دیگر از آیتم ها، آرشیو الکترونیک است که تمامی پرونده ها در حوزه شهرسازی، معماری و... بصورت اسکن شده در آن ثبت شده است.

آیتم سوم، سیستم شهروند سپاری است که رئیس سازمان فاوای شهرداری به آن اشاره کرد و در خصوص آن گفت: بعد از دو آیتم اولیه شامل سیستم یکپارچه و آرشیو الکترونیک، سیستم شهروند سپاری جهت دسترسی کامل شهروندان به تمامی اطلاعات ملکی بصورت الکترونیک است که از این طریق می‌توانند هرگونه اطلاعات ملکی، رصد پرونده های کمسیون ماده صد، درخواست ها و... را کسب کنند.

وی با بیان اینکه این سیستم به پرتال شهرداری متصل است و مردم می‌توانند از این طریق وارد نقشه و اطلاعات ملکی خود شوند تصریح کرد: هم اکنون آرشیو شهرسازی به اتمام رسیده و ان شاء الله بزودی با حضور اصحاب رسانه از سیستم خدمات الکترونیک رونمایی خواهد شد.

لطفی، هزینه اجرایی این پروژه تاکنون را مبلغ ٨٠ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: مبلغ ۵٠ میلیارد ریال نیز در سال ١۴٠٠ برای ادامه پروژه در نظر گرفته ایم.

رئیس سازمان فاوای شهرداری کرمانشاه در پایان گفت: راه اندازی این پروژه مزایای زیادی برای شهروندان دارد که می‌توان به امنیت و حفظ پرونده های شهرسازی، حذف فیزیکی پرونده ها، جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری، بالابردن سرعت کار، کاهش تخلفات، تسریع در امور شهروندان و افزایش سطح آگاهی مردم اشاره کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان