//
کدخبر: ۳۰۵۱۵۷ //
همزمان با سراسر کشور؛

مرحله دوم آزمون سامان دهی داوران مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می شود

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از برگزاری مرحله دوم آزمون سامان دهی داوران مسابقات قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه خبر داد.

 مرحله دوم آزمون سامان دهی داوران مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: مرحله دوم آزمون سامان دهی داوران روز ۵ شنبه ۱۹ فروردین ماه در کرمانشاه با شرکت ۲۹ داور خواهر و برادر همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می شود‌.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی افزود: مرحله اول این آزمون ۲۴ اسفندماه با شرکت ۸۷ نفر در استان کرمانشاه و به صورت غیرحضوری برگزار شد که از این تعداد ۲۹ نفر به مرحله دوم یعنی شبیه سازی داوری راه یافتند‌

مدیرکل اوقاف استان اظهار داشت: در مرحله دوم شرکت کنندگان فایل های تلاوت را که از سوی مرکز امورقرآنی سازمان اوقاف ارسال می شود داوری می‌کنند که این آزمون از ساعت ۸ لغایت ۱۸ روز ۵ شنبه ۱۹ فروردین‌ماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مجتمع آل آقا برگزا می شود.

وی تعداد خواهران را ۱۳ و تعداد برادران شرکت کننده در این مرحله آزمون را ۱۶ نفر اعلام کرد و بیان داشت: داوری در دو بخش قرائت و حفظ انجام می شود که بخش قرائت شامل تجوید، وقف و ابتداء، صوت و لحن خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۱۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان