//
کدخبر: ۳۰۴۱۱۶ //
مدیرکل سیاسی و انتخابات استان:

داوطلبین شورای اسلامی روستاها هرچه سریعتر برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام نمایند

دبیرستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه 16 فروردین ماه آغازمی شود؛ گفت: داوطلبان هرچه سریعتر نسبت به دریافت گواهی سوء پیشینه اقدام نمایند.

داوطلبین شورای اسلامی روستاها هرچه سریعتر برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام نمایند

« جلیل بالایی» با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان شوراهای روستاها تا ساعت 18روز یکشنبه 22 فروردین (به مدت ۷ روز) ادامه می­ یابد، اظهار داشت: بر اساس تبصره­ ی ۳ ماده­ی ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت ­نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد را ارائه نمایند و لذا داوطلبان می توانند مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، یا دفاتر پلیس ۱۰+ یا سامانه ی جامع خدمات الکترونیک قضایی  www.ADLIRAN.ir   نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

 

به گزارش فرتاک نیوز؛ مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه ضمن تشریح روش های ثبت نام افزود: داوطلبان گرامی می توانند با استفاده ازاپلیکیشن موبایلی، نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت ها ثبت نام را انجام داده و نیازی به مراجعه حضوری به بخشداری ها برای تحویل فیزیکی مدارک نیست.

دبیر ستاد انتخابات استان درادامه گف: هیات های اجرایی و نظارت شوراها در ۳۱ بخش استان تشکیل شده است و در بررسی صلاحیت داوطلبین شورای  روستاها اصل به عدم نیاز به استعلام از مراجع چهارگانه می باشد و موارد استثناء با نظر بخشدار و هیات اجرایی بخش بررسی می شود.

بالایی با اشاره به صراحت قانون در ارایه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری در زمان ثبت نام و ضرورت بار گذاری آن از داوطلبین خواست هر چه زودتر با مراجعه به  مراکز مشخص شده نسبت به دریافت گواهی اقدام نمایند تا برای ثبت نام مشکلی ایجاد نشود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه مدرک تحصیلی برای داوطلبین روستاها تا ۲۰۰ خانوار خواندن و نوشتن و روستاهای بالاتر از ۲۰۰ خانوار را مدرک دیپلم اعلام کرد.

وی عملکرد شوراهای اسلامی روستاها را در ایجاد دهیاری به عنوان مدیر اداره امور روستا و مجری تصمیمات شورا موفق ارزیابی کرد و افزود: تعامل ارزشمند شورا با دولت، پیگیری ایثارگرانه و بدون چشمداشت امور روستا، بهسازی محیط روستا و ارتقاء سطح کیفیت زندگی و رعایت بهداشت محیط از دستاوردهای مهم شوراهای روستا است که زمینه پویایی در تولید، تکیه بر ظرفیت های  محلی، ارتقاء دانش و درونزا بودن فعالیت ها با تکیه بر سیاست های اقتصاد مقاومتی را برای توسعه همه جانبه روستا، رشد خدمات و گردشگری هموار و زمینه مهاجرت معکوس را فراهم نموده است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۱۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان