//
کدخبر: ۳۰۳۵۲۷ //
معاونت مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان خبر داد؛

درآمد ۴۱۸ میلیارد ریالی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه از مشارکت های مردمی/رشد ۱۵۰ درصدی مشارکت های مردمی

معاونت مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه میزان مشارکت مردمی استان در زمینه نقدی، غیر نقدی و خدماتی را ۴۱۸ میلیارد و ۴۱۴ میلیون و۴۲۵ هزار و ۲۳ ریال اعلام کرد و افزود: این میزان در مقایسه با سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

درآمد ۴۱۸ میلیارد ریالی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه از مشارکت های مردمی/رشد ۱۵۰ درصدی مشارکت های مردمی

نشست خبری مدیر کل بهزیستی و معاونین این سازمان امروز ۲۹ اسفند ماه ۹۹ با اصحاب رسانه به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز، زهره شریفی معاون مشارکت های مردمی،اشتغال و مسکن سازمان بهزیستی استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه با اشاره به واگذاری مسکن به خانوارهای دو معلوله سازمان بهزیستی استان کرمانشاه گفت: از سال ۹۴ تفاهم نامه ای پنج جانبه بین سازمان بهزیستی کشور، بنیاد مستضعفین، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان ملی زمین و مسکن و انجمن خیرین مسکن سا‌ز منعقد شد و بر این اساس برای هر استان در دو بخش روستایی و شهری سهمی در نظر گرفته شد.

وی سهم استان کرمانشاه در بخش روستایی را ۷۴ واحد عنوان کرد و افزود:در سال ۹۸ این تعداد به ۱۵۷ واحد و در سال ۹۹ به ۱۶۲ واحد افزایش یافت که هم اکنون از این تعداد ۱۵۷ واحد واگذار شده است.

شریفی همچنین سهمیه استان کرمانشاه در بخش شهری را ۱۶۴ واحد عنوان کرد و بیان داشت : هم اکنون این تعداد به ۲۶۰ واحد رسیده است که ۱۷۴ واحد از آن واگذار شده است.

معاونت مشارکت های مردمی،مسکن و اشتغال سازمان بهزیستی استان یادآور شد: هم اکنون ۲۰۰ خانواده دو معلوله شهری و ۱۵ خانواده دو معلوله روستایی شناسایی شده و پشت نوبتی هستند که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته تفاهم نامه جدیدی در سال آینده منعقد خواهد شد و این تعداد به مددجویان بهزیستی اضافه می شوند.

 

این مقام مسئول با اشاره به عملکرد تامین مسکن معلولین و مددجویان سازمان بهزیستی نیز گفت: در سال ۹۹ تعهد واگذاری ۱۲۰ واحد برای سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه تا کنون ۶۹۳ واحد تحویل داده شده و عملکرد ۵۷۸ درصدی برای بهزیستی کرمانشاه رقم خورده است.

شریفی در گوشه دیگری از سخنانش تعهد کشوری در بحث اشتغال استان را ۲۳۳۲ مورد عنوان کرد و گفت:  که تاکنون ۳ هزار مورد اشتغال در استان ایجاد شده است.

وی میزان مشارکت مردمی استان در زمینه نقدی،غیر نقدی و خدماتی را ۴۱۸ میلیارد و ۴۱۴ میلیون و۴۲۵ هزار و ۲۳ ریال اعلام کرد و افزود: این میزان در مقایسه با سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

 شریفی در پایان پویش های مردمی انجام شده طی سال ۹۹ را پویش دهه ولایت، پویش ایران همدل، پویش تامین مواد شوینده، پویش پازل همدلی عنوان کرد و اظهار داشت:  به منظور جلب و جذب مشارکت های مردمی هم اکنون پویش عیدانه در سراسر استان در حال برگزاری است و امیدواریم خیرین و مردم فهیم استان جامعه هدف و سازمان بهزیستی را همراهی نمایند.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۵۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان