//
کدخبر: ۲۶۲۲۸۶ //
معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال، مسکن و مراکز غیردولتی بهزیستی:

سازمان بهزیستی استان کرمانشاه آماده دریافت زکات فطره ،کفارات و نذورات است

معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال، مسکن و مراکز غیردولتی بهزیستی استان کرمانشاه از آمادگی این سازمان برای دریافت زکات فطره ،کفارات و نذورات خبر داد.

سازمان بهزیستی استان کرمانشاه آماده دریافت زکات فطره ،کفارات و نذورات است
به گزارش فرتاک نیوز،

زهره شریفی معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال، مسکن و مراکزغیردولتی بهزیستی استان کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی های عزیز در خصوص جمع آوری زکات فطریه و نذورات مردم، اظهار داشت: سازمان بهزیستی به عنوان یک واسطه میان نیازمندان واقعی، جامعه هدف خود، خیرین و مردم نوع دوست استان همچون سال‌های گذشته آماده دریافت زکات فطره ،کفارات و نذورات است.

وی افزود: نذورات همشهریان عزیز توسط ادارات بهزیستی شهرستان ها،  پایگاه ها و صندوق های جمع آوری مشترک دو نهاد حمایتی(کمیته امداد و سازمان بهزیستی) به صورت واحد و با آرم مشترک شورای زکات استان در سطح شهر و مساجد جمع آو می‌شود.

 این مسئول سازمان بهزیستی را متولی نگهداری و حمایت از افراد دارای معلولیت، ایتام، کودکان ز زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی اعلام کرد و گفت: همشهریان می توانند جهت سهولت پرداخت زکات فطره و رعایت بهداشت و ضوابط کرونا ای باکددستوری زیر کمک های خود را به جامعه هدف بهزیستی تحویل دهند.

۱.واریز به شماره کارت ۱۶ رقمی(6367957065389202)

2. کد دستوری: #1400007*4*733*

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۲۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان