//
کدخبر: ۳۰۲۳۵۲ //

دستگیری اعضای باند سرقت مسلح در البرز

رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: اعضای باند سه سارقان که با شیوه ای خاص اقدام به سرقت از منزل یکی از شهروندان در منطقه عظیمیه کرج کرده بودند، دستگیرشدند.

دستگیری اعضای باند سرقت مسلح در البرز

سرهنگ محمد نادربیگی روز سه شنبه اظهار  داشت که در پی وقوع یک فقره سرقت منزل با استفاده از سلاح سرد و گرم درمنطقه عظیمیه کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره جرائم جنایی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که یک باند سه نفره سارقان با زور و تهدید سلاح گرم و سرد وارد منزل یکی از شهروندان شده و لوازم با ارزشی از قبیل طلا، وجه نقد و لوازم منزل سرقت کرده اند.
به گزارش فرتاک نیوز، وی  خاطرنشان کرد که ماموران با انجام تحقیقات میدانی گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی  اعضای ۱۱ نفره یک باند حرفه ای سرقت که تحت تعقیب پلیس بودند شده و پس از شناسایی مخفیگاه آن ها در شهرهای کرج، فردیس، شهریار و ملارد در چندین عملیات غافلگیرانه همه آن ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
نادربیگی گفت : یک قبضه سلاح گرم و چندین قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان کشف و تحقیقات برای کشف سرقت های به وقوع پیوسته توسط این باند حرفه ای ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۳۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان