//
کدخبر: ۳۰۱۶۲۹ //
‍ ‍ ‍رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در آئین افتتاح شبکه برکت استودیو کشاورز :

استودیو کشاورز فرصتی برای معرفی توانمندیها و پتانسیل های کشاورزی استان است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: برای عبور از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی مدرن نیازمند ارتقاء دانش و انتقال یافته ها به مزارع کشاورزان هستیم و استودیو کشاورز زیر ساختی است که می تواند در دستیابی به این امر کمک کننده باشد.


استودیو کشاورز فرصتی برای معرفی توانمندیها و پتانسیل های کشاورزی استان است

نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در آئین افتتاح استودیو کشاورز استان کرمانشاه که با حضور دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و دکتر حاتمی معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه و مدیران ادارات تابعه و استاندارد در محل استودیو طی سخنانی بعداز افتتاح شبکه برکت سازمان گفت: برای عبور از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی مدرن نیازمند ارتقاء دانش و انتقال یافته ها به مزارع کشاورزان هستیم و استودیو کشاورز زیر ساختی است که می تواند در دستیابی به این امر کمک کننده باشد.

photo_2021-03-03_17-56-10

به گزارش فرتاک نیوز، حاتمی سپس با بیان اینکه کشاورزی محور توسعه استان کرمانشاه است افزود: کرمانشاه قطب کشاورزی غرب کشور است و ایجاد چنین زیرساختهایی برای ارتقاء این بخش یک امر ضروری است.

وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه دائمی عرضه محصولات گواهی شده استاندارد زنان روستایی در محل سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: افتتاح این نمایشگاه رویکرد جدیدی در توسعه اشتغال زنان روستایی خواهد داشت.

مهندس حاتمی استان کرمانشاه را در معرفی و دریافت نشان استاندارد در کشور حائز رتبه برتر معرفی کرد که در این زمینه پیشرو است.

وی در ادامه با تشکر از حمایتهای استاندار کرمانشاه، معاونین استانداری و مدیران اجرایی استان در اجرای برنامه های سازمان افزود: نتیجه این حمایتها توفیقات بخش کشاورزی را رقم زده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان