//
کدخبر: ۳۰۱۴۶۸ //
به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری انجام گرفت؛

برگزاری نشست ستاد "نهضت سبز" استان کرمانشاه

به مناسبت هفته منابع طبیعی،ستاد نهضت سبز استان کرمانشاه با شعار "همه با هم، جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی" میزبان ادارات عضو این نهضت بود.

 برگزاری نشست ستاد "نهضت سبز" استان کرمانشاه

در این نشست صمیمانه که با حضور  مهندس رنجبر فرماندار کرمانشاه، دکتر صفوی معاونت تولیدات سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران، معاونین و نمایندگان ادارات همراه بود،

به گزارش فرتاک نیوز،مهندس انشااله کولانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ضمن خیر مقدم گزارشی از عملکرد دستگاه متبوعه را به سمع حاضرین رساند.

 رنجبرفرماندار کرمانشاه نیز ضمن تبریک هفته منابع طبیعی به تلاشگران در منابع طبیعی استان گفت: تلاشهای ارزنده شما در جای جای استان مشهود است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: فرمانداراران و بخشداران استان کرمانشاه همیشه در کنار منابع طبیعی بوده اند و ما هم با اختصاص اعتبارات به وظیفه خود در جهت حفظ منابع طبیعی به عنوان بستر حیات عمل نموده ایم.

در ادامه دکتر صفوی معاونت تولیدات جهاد کشاورزی، دکتر رحمتی زاده مدیریت سازمان پارکها، مهندس فلاحتی مدیریت محیط زیست شهرستان کرمانشاه و دیگر نمایندگان ادارات عضو ستاد نهضت سبز استان مطالبی را در تکمیل برنامه های ویژه در طول هفته با توجه به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی را ارائه نمودند.

صفری جانشین ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی ضمن قرائت برنامه های هفته منابع طبیعی اظهار داشت: برنامه های ابلاغی سازمان با توجه به جدول و عناوین روز شمار تدوین شده و در اختیار ادارات عضو ستاد نهضت سبز قرار خواهد گرفت تا به نحو احسن با مشارکت همگانی در موعد مقرر عملیاتی شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۴۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان