//
کدخبر: ۲۸۲۸۳۷ //

انتصاب سرهنگ "سعید نجفی" به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه

آیین تودیع و معارفه فرمانده پیشین و جدید یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه امروز (۲۱ مهر ماه ۹۹) برگزار شد.

انتصاب سرهنگ "سعید نجفی" به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه

آیین تودیع و معارفه فرمانده پیشین و جدید یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه، معاونین، نماینده ولی فقیه، فرماندهی پلیس پیشگیری و تعدادی دیگر از فرماندهان انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛  در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله و تبریک بازنشستگی به سرهنگ " علی صفا کرمی" ، سرهنگ "سعید نجفی" به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه منصوب شد.

 در ابتدای این مراسم مهندس انشااله کولانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ضمن توضیحاتی در خصوص اهمیت و وسعت منابع طبیعی حفاظت از این انفال الهی را وظیفه همگانی دانست و اضافه کرد : همه باید در راه حفظ، احیاء و توسعه منابع طبیعی بکوشیم.

 مهندس کولانی در ادامه با تبریک بازنشستگی به سرهنگ کرمی فرمانده پیشین یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه ها و ایده های جدید و امید است این دوران جدید از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پر ثمرتان باشد.

  مهندس کولانی از سرهنگ کرمی به عنوان یک فرمانده عملیاتی نام برد که در مدت خدمت خود در نیروی انتظامی به خصوص مدتی که سکان دار فرماندهی یگان بود به خوبی از پس عملیات ها و ماموریت های محوله برآمده و با سربلندی به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

 وی خاطر نشان کرد: با توجه به سوابق درخشان سرهنگ سعید نجفی در نیروی انتظامی امیدواریم ایشان نیز بتواند به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه به خوبی ادامه دهنده این راه باشد.

در ادامه سرهنگ فرزاد اکبری فرماندهی پلیس پیشگیری استان کرمانشاه نیز با اشاره به اهمیت  منابع طبیعی به عنوان بزرگترین سرمایه ملی به ترویج فرهنگ محافظت از منابع طبیعی در بین اقشار مختلف مردم تاکید کرد و گفت: حفظ این سرمایه الهی  وظیفه ای همگانی است و نیروی انتظامی نیز  در راه این ماموریت الهی همواره در کنار منابع طبیعی و سایر ارگان ها خواهد بود.

در پایان این مراسم از سوی سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه لوح یادبودی به سرهنگ کرمی اهدا شد و مهندس کولانی نیز از زحمات سی ساله سرهنگ کرمی تقدیر به عمل آمد.

همچنین سرهنگ سعید نجفی نیز با ابلاغ سرهنگ عباس نژاد فرماندهی یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان معرفی شد.

photo_2020-10-12_13-28-26

photo_2020-10-12_13-28-10

photo_2020-10-12_13-28-14

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۸۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان